08.05.2006. / ponedjeljak

puši puši svjetska lado, javit ćemo ti se iz amerike

ilitiga, dik je bio u gradu.i pošao.hallelujah.ma svi su se raspisali o tome, ja neću.samo mi je malo nejasna situacija gdje mladi ljudi reagiraju na način da sebi mumljaju u bradu o tome kako je on kreten, taj dik, umjesto da nešto učine oko tog.ja sam bila apsolutno za kad je radikalna kolegica iz rovinja predložila prosvjed.ali eto zajebaše nas onim uletom, onda nećete moći u ameriku.jebo takvu ameriku, i takvu demokraciju, i takva prava.to sve ionako imamo ovdje...jednom je neka super-baka u autobusu sjedala iza mene, i provalila naj-rečenicu za te kurvine sinove s vrha i dna - mi smo amerika, samo bez dolara. to stara.
MySpace Layouts

MySpace Layouts


myspace layout

myspace layout


ma ne znam što da više pišem, ugl, kao što vidite iz slike gore, amerika nije rad i znoj. ako ste to očekivali. pozdrav...

- 15:10 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>