27.04.2006. / četvrtak

anybody seen my... .....................................? ilitiga misli u natuknicama, jer u pune rečenice nepotrebne u ovom trenutku.

...kiša je....ne, počet ću sa hvala na komentarima, ljudi....to me sinoć razveselilo, ali nisam htjela pisati post, a trebala sam, jer ću sad negativno djelovati na sve oko sebe...
- zanima me koji me to d-mol jutros razvalio kad se tako osjećam? a neki bi to jednostavno tugom nazvali...baš sam...uf zašto je ovaj Balašević tako tužan?morat ću prebaciti na nešto da me digne...ali dok ovo pišem, osjećam kako nestaje ovaj loši osjećaj, skida se sloj po sloj, valjda je lakše kad blog strada :)
- još za ne faliti, vani kiši, kao da je jesen a ne proljeće / ljeta gospodnjeg 2006.(dunjo moja...)
- pođoh meditirati pred akvarij, kad ono fali mi još jedna ribica(u zadnjih par dana samo umiru, e adrenaleena, btw, uginula je i mala Matea :(( ) i stond.baš me briga ako će se tko smijati na ovo, ali ja stvarno volim moje ribice i svaki put kad im se nešto dogodi, ja se SJEBEM.aaaaah.i sad ne mogu misliti na meditaciju
- glupi mp3 na kojem su SAMO BALADE EX-YUGE i sad je počela Došao sam da ti kažem da odlazim i samo malo, moram ovo promjeniti
- da, Kad bi bio bijelo dugme, klišej, ali jbga...ponese...fanovi znaju o čemu pričam...mmm....odmah se lakše diše(ne, ne volim bronhi...)
- zašto vas sve gnjavim?oprostite
-hoćete da pišem nešto lijepo? Ajd dobro...
-samo da se sjetim nečeg lijepog...aha, u menzu su uveli soju...jupi...jest bila bljutava, ali j. mu m., kakav radostan dan...
-još nešto? – našla sam svoj dnevnik iz 5.razreda...HAHAHA
- leksikon iz drugog razreda, buahahahaha
- gledala Pobunu na farmi zaaaaaaakon....
- EJ OVA TERAPIJA POMAŽE :)
- mogu li nešto zamoliti vas koji ćete ovo pročitati? Ostavite bilo što u komentaru, samo da je ultra pozitivno...hvala, želim da ovaj post završi kao sve blesave bajke ovog svijeta,u onoj verziji od Disneya, kad je sve ružičasto.
- eto vas
- i današnja terapija je gotova
- pozdrav ljudi, budite veseli lijepi i pametni(ne, to je iz briljantina), ma budite onakvi kakvi jeste, takvi ste najbolji :))
- so long everybody, jer vrijeme mijenja....ma adio!
layout for myspace

layout for myspace




- 13:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>