31.03.2006. / petak

jedan dan,samo jedan dan

daklem...nisam baš redovita u piskaranju kao moji suborci s Mikuda, ali eto...nemam baš ni vremena
danas sam doživjela milijun malih blesavih stvari koje su mi ispunile dan do evo baš sad.prva je bila izostanak glavobolje ujutro, za mene nevjerojatno ali istinito.pa smiješna jedna poruka na mobaču.pa glupi jakobs jer nije bilo kafe.pa getro sa šarmantnim prodavačicama i veselim šopingholičarima koji su napravili vlakić od kolica u kojima visi enormna količina hrane i ost.(op.a.-ljudi jedu previše MESA s obzirom na kugu i koleru ovog vijeka(ptigri&krlud) a i s obzirom da je jesti meso, tj životnje nešto iznimno nepotrebno.ali dobro, tu se zaustavljam.) i naravno, svi su bili ispred mene na kasi.daklem, iz getroa sam izašla sa kojom borom više i vlasi manje, te se veselo uputila okulistu, koji mi je oduševljeno priopćio da ne moram nositi cvikere.šteta.i tako dođoh kući svojoj, gdje se od sad pa nadalje i ubuduće izležavam i piskaram umjesto da spavam, što mi je i više neg potrebno.svaka čast ako ste čitali dosad...evo nešto...za vas...sve...
(-zanimljivo-)
na aljasci je zabranjeno gledati losa iz bilo koje vrste letjelice :)
rolanje je izumljeno u danskoj :)
u sad-u postoji duplo više radioprijemnika nego stanovnika :)
pozdrav svima...


MySpace Layouts

MySpace Layouts

- 16:08 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>