nnnnda.....

21.01.2007., nedjelja

...nedjelja navečer...

a uf...

bila ja danas cijeli dan sa dvoje ljudi...oni su moj fadr i hiz grlfrrend...
en vaj voz D dej funi?

zato jer sam se cijeli dan ko glupača smijala njihovoj gluposti...a oni mišljahu da sam ja nešto turbo hepi jer sam s njima...

tumorov j eopet ponedjeljak...baš kao i prošli thedan prvi dan...hehe

lest najt...

eheh->bilo je gud...sfi su doshli do mene i otishli smo na mashkare...hehe-bili smo BRILJANTIN...
i osvojili smo picu...smazali ju na parkiralishtu...naplesali se...noge me rasturaju cijeli faking fani dej...
žaja nam je bio John Travolta....eneO nam je bio kurva zavodnica-auti su trubili...
da je još malo pokazivala noge možda bi koji i stao...
ostatak ekipe smo MI(thule,ana,alex,lena,marčeta,i JA)smo bili dame,izuzmite luku,on je to uvijek...hehe..

vi vr heving fan...

neki su se malo nadurili...ali sve se to ispraFilo...

i tako klinci i klinceze moji...ja sad idem...predraga ekipica je ostavila u mojjoj sobi pravi kažim i to se treba srediti...moram sjutra u školu nositi sve njihove stvari koje su pustili a vjerujte mi im aih mnogo...hehe..nemojte se jako smijat kad me vidite sa ogromnom vrećom ili torbom...

pusa...
- 18:28 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

sanjam o danu kada ćemo moći bezbrižno plutati u svijetu stvorenom samo za nas....