by:pLushY.dEsiGn. picture:deviantART.
hOčEŠ*nEčEš

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bok ljudi!!!ja sam jedna cura iz zaprešića.
zovu me sunce..
idem sedmi razred
u školu a.augustinčića.

čitajte moj blog pa čete te me
još više upoznat...

i punnoooo
mi komajte!!!!!

kiss





MOJI FRENDIĆI

ŠINKA I BARBY
(maškare)



IRIS I KRUNO



KRUNO



ROMEKICA



BRUNA



ŠAJA I BARBY



ŠINKA



ŠAJA



LUKA



MIKA, JA I TOMY



VUGEC
(ovo je slika za
šinku)



JAKOV
(i njegov bmx)



ANCHY



MAJIĆ



ŠINKICA





































SLIKICE

Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!





















glitter-graphics.com






glitter-graphics.com



glitter-graphics.com



cute


sexy

Click here to get avatars like this!


KISS


kiss


1Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!


Click here to get avatars like this!























...NEŠ O MENI...

IME: sunčića

PREZIME: ko zna zna...

ŽIVIM U. zaprešiću

ROĐENA: 08.04.1995.

NAJ FRENDICE: nenka, reka, šinka.....

NAJ FRENDOVI: tomi, luka,mika....

NAJ SPORT: odbojka

VOLIM: sladoled, dobru zabavu, msn, more, svoje frednice.....

NE VOLIM: umišljene ljude,školu, učit i ono naj važnije KAD ME NETKO OGOVARA!!!

SLUŠAM: strane pjesme

NAVIJAM ZA: DINAMO!!!!!!


subota, 16.02.2008.

.... užas ....

joj ljudeki kaj mi se sve desilozujo.... jučer smo ja, nenka i piki išle u šibice gledat dečke kak igraju rukometthumbupthumbup... i onak sam su došli... mika, fifi i lukito... i oni odu kod dadeka po loptu za ragbiheadbang i počnu se tam dodavat s tom loptom... pa smo im mi malo uzimale loptu smijehsmijeh... pa su oni poludili madmadmad.... i počeli nas gađat s tom loptommmdeaddead..... isuse bože.... onda je piki pukla rolaheadbang pa je otišla doma po bajsheadbang.... pa smo mi išle s njom do nje.... nama se nije dalo rolat pa smo se uhvatile za bajseve od dečkijubeljbelj pa su nas oni vozikali... došli smo do piki i ona je napokon uzela bajsgreedygreedy.. pa smo se otišle malo vozikat tam kod nje..... joj bili smo tam negdje u marofuheadbang i kak sam se ja primila za fičekamad on se zaletioburninmadburninmad,a ispred nas su bili svi ostali jer smo mi bili naj sporiji pa su nas oni čekalismijehsmijeh... i on se zaletio u njihheadbangheadbang i ja se nisam mogla zaustavitsmijehsmijehsmijeh pa sam primila nenkuludlud... pa smo oba dvije opšale na guzicuroflroflroflrofl i počele crkavat od smjeharoflroflrofl.... hehehehehehehehe.roflroflroflrofl.... onda smo otišli tam do nekog igrališta a tam pokraj je bila neka kućadeaddead kaj se još gradi... pa smo mi mutaviludlud išli unutraroflroflrofl, a ja i nenka smo se jedva popele unutra po stepkama u rolamaheadbangheadbangheadbang....... e niš nismo vidli ispred sebebangbang pa nam je luka osvjetlio s mobomthumbup... i onda smo htjeli izač iz te kućezujo ... pa smo se ja i nenka teglile vannut... kad nismo mogle u rolamanutnut...i onda je fićo digo nenkuroflrofl i odnio ju je vanroflrofl ....hehehehehehe...roflrofl ...e da i onda smo išli domeka... pa smo ja i fićo skrenuli, a luka i nenka su išli ravocerekcerekcerek..... ko zna kaj je bilocerekcerek.... heheherofl... i tak... to je to bilo jučer... a danas isuse božemadmad... užas jedan.... idemo se ja i nenka rolat do zapa tam do nautilusa na slatkačfinofinonjaminjamipartyparty... i tak jedva smo došli do tam trebalo nam je 40 min.headbang a inače nam treba 20headbang... al dobro.... uglavno dođemo mi napokon do zaprešića... i sam neneka nekaj kopa po đepovimano... ja onak gledam kaj ona pak sad traži??? i ona meni dođe da je ostavila pare domaburninmadburninmad... joj htjela sam je zaklattttttttt!!!!!!madheadbangheadbangburninmad al dobro.... i sad mi se vračamo iz nautilusai onak vidimona termiću jakova headbang... joj.....i dobo odemo mi okolnim putem.headbangheadbang.. joj smrzle smo se zubozubo... vrijeme je bilo preužasnopuknucupuknucu.... i tak napokon sam došla domeka i odma sam se zakeljila za radijatorrolleyes......... i skuhala si čajekparty.... i tak to je to ...viked mi je bio pre superheadbang.... kaj ne? e da još nekaj ... šinka ne brini secerek... ti i vugec će te se pomirit.crycerekcerek..... i to je to....wavewave


evo malo pozzića:

nenki, reki i šinkikiss
romekici i iriskiss
šaji,barby i mihaljevičkikiss
luki, dadeku, fičeku, tomiju,
pupiju i ivančićuwavewave
košutiću i gagicerekcerek
lali i hanžekucerekcerek
jakovu i majićuwavewave


kisskiss



| kOmEnTs. (58) | pRiNt. | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.