< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 14.03.2007.

Došlo vrijeme za novi post,nisam u školi,hvala na pitanju. Nisam ja kriva što neki nisu rođeni sa smislom za humor...

Prošli tjedan sam čak 3 dana za redom bila u školi,pa zato prekjučer nisam. Ni danas. Ne moram tako često.
Onda,šta se događa? Pa ništa.
Jasmina i ja imale dobru ideju,jučer u Amsterdamu. Smislile mi unakazit cimerice dok spavaju...na razne načine. I čekale,čekale...i uzele šminku,jer je to najbezazlenije,i stavim rumenilo Maloj,okrene se. Jebiga. Kad se okrenula natrag,napravila sam joj brkove maskarom. I Mala popizdila,neš je srala "da nije lijepo što se zajebajemo na tuđi račun,šta se ne zajebajemo na svoj". I sad valda ne priča s nama. Sa Sanjom priča,jer je ona cijelo vrijeme spavala. Mala je pička.
Bila ja s Tihanom jučer u pothodniku,u cd-shopu imaju irsku i škotsku narodnu glazbu. VUUUUHUU!!! Rođendan mi je 21.4. pa ako ne znate šta bi kupili... Radije irsku. Hvala!
Da,taj glupi rođendan moj. Šta sad ako ću bit punoljetna! To je samo broj,je da ću kao imat neku odgovornost,al...to se ne računa. Kupovat ću cugu legalno! Bože,kak sam stara...već sam jednom nogom u grobu. I onda ću imat bore...i kosti će mi se počet raspadat. I one staračke pjege po rukama...a imala sam tako lijepe ruke... A sad sam mrtva.
Htjela sam promijenit adresu,da,opet,al ne da mi se. Sve pametne su već zauzete,a ne da mi se smišljat nešto,tak da će ostat ova glupa.A dobro,ak se predomislim,odite svi na ovo i tamo nađite link. Jednostavno.
Gledale Tihana i ja neki dan Intervju s vampirom. Gledala sam to davno,pa sam morala opet. I da,Banderas je odvratan inače al izgleda najvampirskije tamo! I baš je bio dobar. Brad Pitt ima preprozirne oči. Tom Cruise je ljigav,bio vampir il ne. Aj evo stavit ću da vidite...
Image Hosted by ImageShack.us
Usporedite ovo...
Image Hosted by ImageShack.us
...i ovo. I šta vidite?
I



| - 09:57 - ...looking for.... (2) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.