< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




četvrtak, 30.11.2006.

Nakon dugo vremena...

Ovako,već sam zaboravila pisat...a i ne znam o čemu bi....mislila sam nešto napravit s ovim blogom,ali...
Opet je došlo do nekih promjena.Trebala mi se Sanja pridružit da tu pišemo neke boleštine,al ja sam se predomislila zbog nekih razloga tamo,a i ne da mi se dijelit ovaj blog s nikim.
Ipak,on ostaje dosadan i dalje tak da sam mislila počet pisat o nečemu doređenom,al trebala sam temu.Onda sam razmišljala i smislila par gluposti al ispalo da ništa od tog ne bi išlo.I opet ništa od tog,i dalje ne znam šta ću...Tak da ovaj post je samo radi reda,da ne bude sasvim prazno a dok ne smislim nešto pametno,opet neću pisat duže vrijeme...ALI to vas ne treba spriječit u komentiranju jer ja ipak provjerim jel ima šta novo :-) A i preko 2900 nas je bilo,još jedan znak da je šteta obrisat blog jer ipak ima budala koji ovo čitaju...
...
Onda,ja.Kod mene nema ništa osim što sam skontala da sam sjebana jako.I tak.Ne znam,presjebano sve a meni se ne da ništa.Mislim,nije da imam konkretnih problema,al sve ostalo...uvijek isto.Neću o tome,nikog ne zanima.A dobro,oni koje zanima,pričaju sa mnom uživo.
...
Onda...ako neko ima ideju (dobru) o čemu bi mogla pisat...molim da se izjasni,jer sve što sam dosad smislila je neprikladno i...ma ne znam,ne sviđa mi se.A stverno sam nekak zavoljela taj blog i šteta mi ga tek tak osbrisat.Ili ostavit da trune.Pa lijepo smišljajte...i komentirajte što više!!
...
I još samo ovo...12 dana bez cigara!!!smijeh



| - 21:47 - ...looking for.... (6) | the lost chord... | # |

srijeda, 22.11.2006.

Sve nekak umire...

Kak se bliži zima,sve nekak nestaje,sve tiho i dosadno postalo,ljudi bezvoljni...tako i ja.Ne da mi se više ni pisat ovo...ne znam o čemu pisat uopće kad se ništa ne događa,osim štrajka,nadamo se trodnevnog,a ako i nije,pravit ćemo se da je:-),ma uglavnom,ne da mi se živjet...jedino pozitivno je što ne pušim već 4 dana i baš sam ponosna na sebe :-)
Ne znam jel zbog ove kiše ili zašto,al meni se tako ništa ne da ("opet sam depresivna" hehehe...) Sad kao idem danas u kazalište a ne da mi se čekat da prođe još tih dva i pol sata...a ne da mi se spavat...ukratko,ništa.
Mislila sam možda da ostavim blog na životu al da pišem o nečemu određenom,a ne znam onda o čemu...uh.Ma ne da mi se uvijek te glupe postove,nemam pojma,i tak to nitko ne čita a ne sjećam se kak komentar izgleda...aj smislite o čemu da pišem!
I tako,popizdila sam zbog i na neke osobe ovih dana...al to nije bitno,mislim nisu oni vrijedni uopće da ja trošim živce na njih.
A kad sam već kod živaca,da opišem kak izgleda moje odvikavanje,heh,danas sam...skoro u redu,ali proteklih dana...evo,ovim putem (kao neko ovo čita) se ispričavam svima prema kojima sam bila kuja...al ne mogu si pomoć,eto.Ugl,jako mi je teško bilo slušat i gledat većinu ljudi jer sam bila iznimno živčana (ili na kvadrat)...i dalje sam tak da jednostavno morate bit tolerantni.I čekat da prođe još par tjedana :-)
Heh i opet je ispalo da imam o čemu pisat,al to je samo privid.



| - 15:45 - ...looking for.... (12) | the lost chord... | # |

nedjelja, 19.11.2006.

Posvećeno Sanji

Malo za razliku od inače,ozbiljnih postova i gluposti,baš mi se ne da razmišljat a i lijepo sam sanjala,i sad nastavljam optimistično yescerek
Kao što sam napisala,post je posvećen Sanji,mom Osječkom,pa ovako...samo te želim podsjetit da vrijeme leti,da je skoro kraj mjeseca i da će brzo,brzo doći 2. mjesec.A mi jako dobro znamo šta to znači,jeeelda?cereknaughty Imaš još otprilike 3 mjeseca,a ja ću te svaki dan podsjećat,u to budi sigurna,heherolleyes Samo želim naglasit da će ovaj post tu stajat duuugo,i možeš ga stalno čitat...hehemahwave
Znam da ti ovo nije smiješno,al jebiga...odbrojavaj,sunashce...sretan uskrs!!!cereknaughtysmokin
I tako...evo još malo slika da te podsjete...
Image Hosted by  ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



| - 15:43 - ...looking for.... (3) | the lost chord... | # |

petak, 17.11.2006.

Odlučih i ja napisat post

Bili mi jučer u Vukovaru,mi se donosi na moj imbecilni razred (nemojte se vrijeđat jer ne mislim na sve),bili u nekoj crkvi,i svećenik neš pričo i kad je spomenuo nekog lika Ćevapovića ja umrla...mi umrli...heheh...vi ne znate zaš je to smiješno,al ajd...i da,vidila sam knjigu kojoj jedna stranica vrijedi 250 000 eura,puta 667 stranica...mislim da je Sanja izračunala 166 750 000 eura,tak da...
Da,da i onda kao išli na to groblje i ova baba iz hrvatskog,zvat ću ju kurvetina,kaže ima pola sata do tamo...i ajd idemo,a sunce upičilo,al ajd idemo,krepat,i kad smo došli skoro do groblja pita nju Nina "i to pola sata?!" Okrene se ta kurvetina i reče "Da sam vam rekla,ne bi išli...jel?" i ispusti onaj zvuk i facu napravi...ja popizdila!!! Hodali smo,dakle,50 min...i bili tamo,popeli mi se na kurac već,neki džukela smrdljivi nas pratio cijelim putem (nemojte krivo shvatit,volim ja životinje,al to ne spada u tu vrstu),i kad smo se već stoput slikali i kad su drage djevojke,hvala im,pročitale,idemo u grad...nazad...a groblje je inače izvan grada,i vikne meni kurvetina "Aleksandra,ti si rekla de ne možeš hodat?" I ja sad mislim aj,povest će me Kristina (iz povijesti)..."Daaaa...." I kaže taj smrad od babe (disko-kugla-jakna) "Heheh,eno ti bus!" I sad sam ja stvarno popizdila! I mogla sam il nekog ubit il ovo drugo...i ja počela plakat! Buahah...al bila sam toooolko frustrirana i živcirali su me cijeli dan i eto.I onda smo se odvezli busom.I ne da mi se tu detaljizirat više.Dosadno mi bilo i više nikad ne idem nikud s tim razredom.Eventualno s pojedincima.

E sad bitan dio posta...pričala sam s puno ljudi zadnjih dana,i razmišljala,naravno,i zaključila nešto bitno.Sreća ne znači samo da te niš određeno ne muči,i da ti je "onak,dobro" i da ti svaki dan ide,isto ko prošli,bez povećih problema...Za sreću je potrebno osjetit određenu ispunjenost iznutra,da se uvijek možeš nasmijat,ne kreveljit,nego iskreno nasmijat i uživat u svemu,nije potrebna filozofija jer se taj osjećaj preopzna,i sad,koliko vas se tako osjeća? Iskreno,ja se ne sjećam kad sam zadnji put...



| - 11:36 - ...looking for.... (6) | the lost chord... | # |

ponedjeljak, 13.11.2006.

Evo novi post,ili barem nešto što se postom može nazvat

Nema uvoda.
Malo sam razmišljala ovaj vikend,i onda sam sve to odlučila ispričat Jasmini,tj gnjavit ju,i kak sam se slušala dok pričam...strašno...skontala sam u kakvom sam jadnom stanju.A to je u biti tužno,jer sam smatrala da je meni puno bolje i tak...da ide nekak...ali sad sad uviđam da sam u kurcu.Jako. Mislim,meni je zanimljivo da to nisam prije znala...uopće nisam primjećivala,naravno,jer sam bila zaokupljena drugim stvarima i osobama...njihovim problemima i životima,da jednostavno nisam imala vremena osvrnut se na svoj vlastiti.Al sad to vidim i razumijem...i ne znam kako da to riješim.
Vidim da mi puno toga fali...ne znam kako o tom prije nisam razmišljala...i vidim da sav moj trud uložen u druge je bezvrijedan,jer nitko to ne cijeni.Isto tako vidim da je puno toga šta mi je bilo važno..beznačajno.I tužno je to u neku ruku...puno vremena uzalud potrošenog,i ne samo vremena...sebe sam uložila.I ništa nisam dobila zauzvrat,apsolutno ništa.Naravno da mi je žao zbog tog,i da,kajem se zbog nekih stvari.Ali od tog nikakve koristi pa idem dalje...samo ovaj put mislim prvo na sebe!
Zanimljivo da ljudima što više pružaš,manje ti vraćaju...
I može li se istovremeno voljet i mrzit nekog? (ne odnosi se na nikog,samo navodim jer znam da je moguće.)
Još nešto,koliko je u biti loše kad te niko ne voli? Mislim da je to sasvim ok...kad nemaš izbora.Nosiš se s tim...
Kraj
Pisala bi još,al moram u školu.



| - 13:11 - ...looking for.... (10) | the lost chord... | # |

srijeda, 08.11.2006.

Opet novi post

Baš sam razmišljala šta zanimljivo bi mogla pisat...i nisam smislila.namcor Baš ništa.noNisam išla u školu i dosadno mi je,al ne onak dosadno "šta da radim?",nego stvarno ne znam kud bi sa sobom!!bang A i bolesna sam tak da ni to ne pomaže...dead
I dalje se svi bavimo problemom KUD IZLAZIT PREKO ZIME a i (Peki najviše) ŠTA ZA NOVU GODINU.party
A budući da sam skontala da nemam nekih realnih problema,izvan moje glave wink,odlučila sam se malo bavit tim...
Pa ovako...slijedi zaključak.Ne znam rolleyes Ja mislim da je najbolje da preko zime niko ne ide van yes,nek se lijepo svi griju kod kuce a ići ćemo van na proljeće,kad bude toplije i kad budemo imali kud otić thumbup,e tako...
Tu nastaje problem,jer mogu ja to mislit kolko hocu,al ne mogu bit zatvorenaeek...tak da ipak neko mora smislit nešto pametno...pa kao što sam već prije rekla...PRIJEDLOGE U KOMENTARE!!!smijeh
A za novu godinu,ovako...Peki,nemoj se brinut,imaš još dovoljno vremena...61 dan,10 sati i 50 minuta,tak da...nije da odbrojavam il
nešto...cool
NAPOMENA:ovaj post je poseban zbog količine smajlića,koje inače ne koristim...
I danas je 8.11.
I još evo šta sam kasnije našla...beba Slash cerek
Image Hosted by ImageShack.us



| - 12:42 - ...looking for.... (11) | the lost chord... | # |

nedjelja, 05.11.2006.

Nije istina da zabušavam

Ajde...ne znam šta da pišem...ugl. kak je bilo dobro u školi u utorak,Tihana i ja bile dežurne...došla ja,ono tamo svi maskirani...uglavnom sve neki vampiri i vještice...al ajd,nismo ništ radile cijeli dan,kao trebale bit na praksi...bile 20 min i ošle van pušit...i tak,ne znam,zvonile prvih par odmora i onda ne znam ko je zvonio...mi smo bile gore u galeriji,čule smo da zvoni...mi se šminkale...Tihana mi baš bila slatkayesyes,trebali ste ju vidit...al naravno,i ja sam bilarolleyes
Jedino sjebano što su ljudi na ulici toooolko buljili...išle ja i Nina iz škole i kreveljimo se,a neki likovi na semaforu gledaju i neš počeli pričat s nama,valda...al ajd,jadni ljudi nisu navikli...
Ali,da bi sve bilo zanimljivije,ja nisam išla van.Heh.Al nije mi baš ni žao...eto,drugi dan ja neš kao bolesna,i treći...pa i danas.I dalje ja bolesna...ne znam,mogla bi u školu,al ne moram,mislim,moram,al bolesna sam! Aj razmislit ću još...ionako mi stara jedva napisala ispričnice...i rekla mi da to više ne radim ako joj prije ne javim...sad ću lijepo svaki dan joj javljat da ne mogu ić u školu hehehe...
I sad tu sjedim sama ko pseto..nema nikog pored mene...krepat kolko dosadno...moram čekat još sat i pol Zakon braće...
Evo vam razlog da gledate tu seriju u kojoj se radi o nemam pojma o čemu... :-P A šalim se,znam
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Mislim da samo tri slike nisu previše... :-)
Ovo je post samo da ne ispadne da zabušavam...znam da je glup,al bar je post.I slike.



| - 19:15 - ...looking for.... (9) | the lost chord... | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.