< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




ponedjeljak, 16.10.2006.

Dani piva prošli...

Ovo treba biti kao neki osvrt na dane piva...ali ne znam...dosta toga se ne sjećam...a i glupo da pišem kad su svi bili tamo.
Ali evo,nešto ipak da napišem...za vrijeme većine koncerata sam bila izvan šatora ili se jednostavno ne sjećam...a i nisam išla tamo zbog glazbe jer mi se uglavnom bendovi koji su bili ne sviđaju..bila sam na par njih koje sam baš htjela čut i tak...
bilo je ok...onda pivo...pa žicali smo uglavnom skoro sve dane...i uvijek se uspjeli napit...da,rigala sam samo jednom,da se pohvalim...
Mislim da je najbolje bilo na Divljim jagodama jer je stvarno bilo pun kurac ljudi...svi došli..naravno,nešto mi malo maglovito..al znam da je meni bilo dobro :-)
Ma sve je ok prošlo...jako brzo...i sad opet čekat cijelu godinu...ili UFO...
Da,meni osobno je bolje bilo na UFO-u jer je bilo više bendova,počeli su svirat oko pola 7,7...završili pred jutro...i nije bilo hladno...al jebiga pivo bilo 10 kn što je stvarno bolesno..al opet dobro...ne moraš tamo pit...mislim kupit...da ne duljim...
Ne znam,izgubila sam se...da,jedva čekam opet UFO..to znači da će škola završit..i da će opet bit ljeto...a ja ne volim ljeto...zato što nema škole...i što ne vidim jedine normalne 2 do 3 osobe iz razreda...i svi se nekud gube pa ih ne vidim...
Ovo su postale gluposti i više neću pisat jer ću se osramotit...kao već nisam...zanemarite pročitano...



| - 09:09 - ...looking for.... (5) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.