tamo gdje vječno sunce sjaa... :))

28.11.2007., srijeda

dugo se ne vidjesmo i ne čusmo! :)

dragi ŠŠ-ovci,

već je dosta prošlo od šumske 07... i dosta se novih stvari izdešavalo sretan
baš si razmišljam sad neki dan, šta rade ljudi sa šumske? prvenstveno sam mislila na njihov rad u svojoj udruzi, jesu li počeli raditi ono radi čega su bili na tečaju, ili, oni koji su i prije tečaja obnašali neke takve dužnosti, dal ih sad možda bolje odrađuju? kako ide tečajcima s TVD-a, jesu se primili posla šta se njihovih projekata tiče? voljela bi da se javite i podijelite s nama ostalima vaša postšumska iskustva smijeh možete napisati ili u komentarima ili meni poslati na mejl pa ću ja to objaviti u obliku posta. ne budite lijeni napisat nesto, vjerujem da bi i vi voljeli čuti kako je vašim kolegama sa ŠŠ, radi čega je i napravljen ovaj blog, da mi ljudi sa ŠŠ 07 imamo svoje mjesto pod suncem cool di se možemo "družit".
e sad,rekoh da je to bilo prvenstveno što mi je palo na pamet i o čem sam malo razmišljala,a ostale stvari, zanima me s kim i di idete na zimovanje,recimo. i na koje aktivnosti planirate ići, tak da znam di ću vas moć vidjet opet smijeh al ono,ne mislim na vaše patrolne i odredkse izlete i odlaske u muzej i sl. rofl neg ono, tipa natjecanja, nešto di bi nas se više moglo skupit, jel sretan zbilja me zanima kako komu ide otkad su se vratili sa ŠŠ. ko bu išo sad u Beč? hehe,ja sam imala malo problema oko putovnice,al sve ok,idem :) ide i dodo iz sj-juga i trebale bi ići curke iz slavonskog hrasta,a vi? sretan

hehe, mogli bi igrat jednu igru :) da ustvrdimo gradivo a mozda i nesto novo naučimo, ovisno o tom kak je ko upučen :) e sad... o čem se radi? tko je bio s nekim u paru na ŠŠ 07 a ko ne, pitanje je sad lol rofl znamo da se na izviđačima uvijek neko s nekim spetlja! yes a ko se s kim spetljo na ovogodišnjoj šumskoj?
ziher ste vidjeli nekog, il vam je ptičica šapnula il nešto sretan
pišite u komentarima parove (ili da su bili zajedno ili da su mutili nešto ili bla) sa ŠŠ 07 za koje znate i čitajte što će drugi napisati pa možda saznate nešto što niste znali smijeh hehe, baš me zanima što će se tu sve naći... naughty kad ustvrdimo koji su bili ti parovi, možda stavimo anketu lol za biranje naj para ahahaha biće zanimljivo u svakom slučaju, samo morate sudjelovati yessmijeh

nekak ste mi se previše opustili, niš se više ne javljate, moramo to popraviti sretan

i da,ajde mi pliz ili ostavite u komentarima ili mi šaljite na mejl vaše mejl adrese, osim onih koji su ZIHER da već imam njihov mejl, u biltenu se nije davao, pa ono, nek se nađe, ako bi vam se neko htio javit a nezna kako... lol ili ak ću vam ja imat nešto za slat vezano za blog il općenito za ŠŠ 07 i sl.

aj ljudi,uključite se i IDEMO DALJE hrvatska ahahahaahaha,ovo je bila šala naravno roflnut

živjeli!

By: _Nela_

<< Arhiva >>