rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Jo, ja sam Karmela, imam 14 god, opsjednuta sam Sumrakom....
hm... Imam opičene frendice, glupe profače....
Um, da, ovaj blog je nastao jednog hladnog jutra dok sam ja sjedila na krevetu umotana dekicom i pijuckala čaj i bilo mi je dosadno a stari blog ne mogu nastavit pisat jer sam zaboravila lozinku XD bravo ja
ugl. valjda ću pisat češće nego na prošlom blogu al ne garantiram ništa...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

SLUŠAM: Linkin Park, ILL Nino, Kitty, Fall Out Boy, My Chemical Romance, System of a Down, HIM, Evanescence...

GLEDAM: Queen of the Damned (Chester=D), Interview with the vampire(jedini fil u kojem mi je Brad Pitt zgodan), Underworld I i II (Her Portrait in Black je prejebena pjesma), Harry Potter, Sweeney Todd, Sanjiva Dolina, Transformers (What I´ve Done na kraju =)), Freedom Writers (zakon film), Step Up I i II (Channing je zgodniji od onog drugog),Van Helsing, Ja Sam Legenda, Ja robot, uz to namjeravam pogledati svaki film u kojem glume glumci navedeni ispod ovog

SLINIM ZA: Robert Pattinson (SPUNK!!!), Kellan Lutz (KELLMETT!!!), Jackson Rathbone (JACKSPER!!!), Steven Strait (JEDAN JEDINI GLUMAC KOJEG JA VIDIM KAO JACOBA!!!!), Henry Cavill (još uvijek pomalo žalim za njim, ali Spunk je legenda), Charlie Hunnam (Ah, šteta što on nije Carlisle, ali Peter Facinelli je jako dobar)...

GLUMICE: Kristen Stewart (pitate se zašto?XD), Ashley Greene (ALICE!!), Nikki Reed (ROSALIE!!!!), Ellen Page (Juno lol), Kate Beckinsale (predobra glumica)...

ČITAM: Sumrak, Mladi Mjesec, Pomrčina, PRASKOZORJE, Replika, Neizgovorena priča, Smrtno uplašen, Skice za Umiranje, Anđeo na mom grobu...

FRENDICE/FRENDOVI: Martu, Pere, Tea, Kika, Žaga, Mirna, Ella, Lucija, Damir, Bezuk, Adrien, Gordan (vjerovali ili ne, ovi dečki stvarno znaju bit ok =D)...

Kad se sjetim, napišem još stvari tu i obavjestim vas u postovima...

NO WORDS FOR THIS

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



petak, 19.09.2008.

hello again

Bijaše hladno, jesen na vratima a hladno kao na sjevernom polu. Sjedim na krevetu omotana dekom i pokušavam se zagrijati dok vani bijesni oluja, snijeg zatrpava aute i jadne bakice koje su zapele na cesti jer im je cigareta pala u kosu i sada im kosa gori, gori, gori.... A nemilosrdan snijeg im došao do operiranih kukova koji sada otpadaju jer je liječnik u ljutnji zašio ženinu dijafragmu za salo koje sada drhti kao puding pun finih, umjetnih, predivnih...
Ok, ne mogu više, imat ću nočne more. Bljak
Ugl. ovaj blog je nastavak starog bloga (linkinpark4everandever.blog.hr), nastao je kao posljedica moje zaboravnosti i dosade. Pisat ću nove postove samo onda kad će mi bit jako dosadno ili ću "tražiti neke stvari za referat". Znači, jako često XD
A sad, krenite u čudesni svijet glavne junakinje ovog bloga: MENE (XD)

Shawty had them apple bottom jeans (jeans)
Boots with the fur (with the fur)
The whole club was looking at her
She hit the floor (she hit the floor)
Next thing you know
Shawty got low, low, low, low, low, low, low, low
Them baggy sweat pants
And the Reebok's with the straps (with the straps)
She turned around and gave that big booty a smack (hey)
She hit the floor (she hit the floor)
Next thing you know
Shawty got low, low, low, low, low, low, low, low


"Daj zčpi više.."
Bum, mobitel pada na pod. Ja se dižem, psujem školu i sve povezano s njom i krenem se oblačit.
Obučem se, uzmem raspored da složim knjige, prvi sat-nema, drugi sat - hrvatski, treći sat...
Ček malo, nemam prvi sat?? A fak, mrzim školu. Idem natrag na spavanje al ne mogu zaspat, pas mater. Nakon prevrtanja u krevetu odlučim složit knjige. Biram trenirku za tjelesni i sjetim se da smo imali zadaću iz hrvatskog... predivno. S grlom i glavom u komi idem pisat neka glupa objašnjenja za neke glupe fraze tipa: pečeni golubovi padaju s neba...
zalarici za "ljubav" oblačim majcu s milijun i dva kostura na njoj i srno bijele rukavice bez prstiju koje mi je Pere dala za roćkas, u sebi se proklinjem jer mi je zima a baba mi ne da da obučem zimsku jaknu i šal.
Umjesto toga oblačim vestu i kožnu jaknu. Prsti mi se smrzavaju, al jebiga, valjda ću izdržat. Nije baš da sam u dobrom stanju (boli grlo, boli glava, curi nos, tu i tamo suze oči...) s torbetinom od 500 kg idem u pekaru po užinu. Izađem iz dućana, odem do dobre stare klupice koju je nasljedio jedan jedini 8.b i sjedam.
Dupe mi se smrzava al bar mi je toplije za noge (da baš). Za par minuta dođe Lucija i jadamo se jedna drugoj kak smo prehlađene, da nećemo vježbat tjelesni itd. Dolaze Pere, Martu, Tea, Gloria, Damir i Adriana. Svi osim Damira idu prepisat zadaću iz hj. Ja sjedim i smrzavam se. U međuvremenu dolazi Mirna u (ako se dobro sjećam) roim hlačama i rozim starkama (emo {nemam niš protiv emača, Pere je emo i super je, al Mirna je.... too rozo}).
Za deset minuta u kojma sam dobila sige na kosi, puštaju nas u pakao. Hj, hvala Edwardu pa sam otišla doma poslije toga i propustila ostatak dana (koja šteta). Zdravstvena mi je kod stare (koja je u Istri) tak da ne mogu kod doktorice (ne smeta mi, mrzim tu babu).
I sad sjedim (napola ležim) na krevetu s laptopom u krilu i razmišljam jel mi vrijedi dić se i otić u kuhinju po med...
Hm, velika odluka.
U JEBOTE!!
DI JE MAČAK????
FAK, AKO POBJEGNE, STARA ĆE ME UBIT!!
A, dobro je, hrče na stolici...
Ah, odo ja po med...

- 11:48 - Komentiraj (17) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.