kako je ruža postala otpuhani maslačak

08 studeni 2006

Maslačak (Tarxacum officinale) rod porodice glavočika (Compositae) . Ima 25 vrsta maslačaka, i obično se nalazi u krajevima sa umjerenom i hladnom klimom. U pučkoj medicini koristi se kao gorko sredstvo, kolagog, aperitiv te za smanjivanje masnoće u krvi. Maslačak je također jestiv, tj. listovi kada su obareni, i gaji se kao jestiva biljka u mnogim zemljama svijeta.
palio sam se na taj homo sisus.palio,onako nepogrešivo kao stari fićo na guranje u zaleđeno siječanjsko jutro.i tako izvjesno vrijeme.moja ljubav prema njoj je stvarno ličila na guranje fiće.ona je bila fićo što nikako da se upali,a ja sam nemilice umarao ruke,pogotovo onu desnu.i onda,iz predostrožnosti da mi ruka zbog pretjeranog šetanja kožice ne poprimi popayevske dimenzije odlučio sam reći DOSTA!!!odlučno poput onog pakistanskog prodavača juhe georgu u jednoj od legendarnih epizoda seinfilda:NO MORE SOUP FOR YOU!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
potrpali smo se u renault 5 riječkih registarskih oznaka i nagurani poput kurda u ilegalnom prelasku granice krenuli sa trsata prema centru grada.četvorica sjedimo iza pa imam parkiran markov lakat u grkljanu i mladenovo koljeno u mjehuru.mladen ispušta prdac zabranjen ženevskom konvencijom kojim mi radi rupu na nogavici od hlača.suzavac je osvježavajući poput orbit žvake u odnosu na ovu mješavinu graha i alkohola pa iskačemo iz auta zelenkasti u licu poput gnjilog pistacija.
pravac river!
teren ravan,pogodan za igru!zanemarivo klizak na nekim dijelovima zbog padalina u vidu alkohola!uz prvu pivu ublažujem kriterije i promatram protivničke igračice suzdržavajući se od konkretnih akcija u protivničkom 16-ercu.
Image Hosted by ImageShack.us
nakon druge pive laktareći se probijam po krilu i utrčavam u protivnički toalet nemilice ga zapišavajući.nakon treće pive,sredinom poluvremena obaram sa nogu brinetu sa sisama u opsajdu klizećim startom poput jasmina agića.dogovaramo razmjenu dresova nakon utakmice.
juhuuuuuuuu!
pogledajte semafor!!!!!!
poluvrijeme!odlazimo do šanka gdje uz red bull vodku dogovaramo taktiku za nastavak utakmice!
preforsirao sam se!sve više bauljam po terenu zapinjući za noge protivničkih,ali i svojih igrača.vrti mi se pred očima zbog nedostatka treninga pa postoji realna opasnost od postizanja autogola....
Image Hosted by ImageShack.us
pred sam kraj utakmice prilazi mi protivnički napadač u kojem prepoznajem svoj stari fićo.
uvaljuje mi dribling pitanje:
šta ti mene ignoriraš?
ja tebe??????????
pa oblijetao sam oko tebe mašući repom poput izgladnjelog psa mješanca afganistanskog kratkodlakog teroriste i češkog autohtonog alkoholičara oko kotleta!!!!!!
e sad,druga je stvar što nisam na prekidač,pa da me se pali i gasi kako se nekome sprdne!
startajući đonom i često na granici isključenja hladnokrvno sam odigrao u obrani sigurno se braneći od svih njenih napada,kontranapada,centaršuteva,proboja po krilu......
mreža je bila sačuvana,što bi rekao đuro u onoj iskonovoj reklami!
izvjesila je bijelu zastavu konstatirajući da mi je nekad bila ruža,a sada da je........hm....hm...
maslačak?
pa ako si maslačak,onda ću te otpuhati!
Image Hosted by ImageShack.us
ponosno sam otrčao prema tribini sa svojim navijačima šepureći se poput pauna,narodnog heroja!
sudija je odsvirao kraj utakmice i ja sam sa suigračima napustio teren stadiona"river pub"pjevušeći zadovoljan rezultatom onu staru stvar od alise:
maslačak sam,vjetar me nosi
ima me u tvojoj kosi......
bem mu miša fićo,pa kud baš malačak!šta se nisi mogla sjetiti nekog drugog cvijeta,biljke,grma....:(
šta je fallo filodendronu?
pfuuuuuffffff







<< Arhiva >>