jebem ti.......

02 studeni 2006

jebem ti vežicu jer je uvijek drugačije vrijeme nego u ostatku grada.danas sam se obukao za fakultet kao da me ispred zgrade čeka čopor aljaških malamuta upregnutih u saonice.rekao je vakula da nakon svih svetih slijedi zahladnjenje,a ja bio prelijen proviriti kroz prozor i provjeriti.e jebem ti i zorana vakulu!
Image Hosted by ImageShack.us
sad na kičmi teglim ormar garderobe kao da sam eskim u selidbi.a sunce upeklo.....za promjenu je opet bila gužva u sedmici tako da sam si čaj mogao skuhati pod pazuhom,samo da sam ponio vrećice.jebem ti i gradski saobraćaj!
jebem ti i amerikance jer su sjebali klimu i napravili ozonske rupe pa djedu na groblje za svi svete mogu u bermudama.
neka mi bush ne zamjeri
ali jebite se ameri
jebem vam i mater glupu
što u ozonu napraviste rupu
popizdila nam je klima
ne znaš dal je ljeto ili zima
pizda li vam materina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
zbog vrućine sam bio prisiljen piti enormne količine vode tako da mi je na pola predavanja mjehur bio pun poput prezrelog šipka.pišanjeeeeeee.......!mlazom urina odvaljujem pločice i probijam plastični poklopac na školjci,ali sam u tom trenutku najsretniji čovjek na planeti.podižem pogled u znak zahvale bogu i tada u visini vodokotlića ugledam slijedeći grafit:OVO JE SLOVENIJA!!!!!
hmmmm,djelomično točno.naime,slovenija je malo zapadnije,ali je barem kvadraturu pogodio:)ma jebem ti i triglav,svetu geru i slovenca nacionalistu!
cura ti je dobra ko kruh,visoka,sisata,zgodna.....ma desetka,čista kao arijelom oprana!vidjet ćeš!tako su mi je prijatelji izreklamirali dogovarajući moj prvi spoj na slijepo!
još ako puši ko hajduk prošle godine,ima da je ženim odmah:)
otuširao sam se temeljito poput najegoističnijeg pedera,izbrijao bradu do krvi,nanio after ševe u količini dovoljnoj za masovno istrebljenje svih moljaca,grinja i mačaka u susjedstvu,bacio više nego dovoljan broj drkica tako da mi je pišo visio izmrcvaren poput ugažene visibabe.........i konačno sam bio spreman za polazak!
sa znakom krokodila na prsima(ma lacoste majica,ti primitivni kandidatu za big brothera)krenuo sam prema trsatu odlučan da prekinem apstinencijsku krizu.nema više zumiranja sisa na drugom kraju gradskog autobusa,nema više napaljivanja na prodavačicu što u borosanama i sa proširenim venama na nogama reže parizer u brodokomercovu dućanu kraj faksa,nema više slinjenja na spotove vesne pisarović(onaj sa hamdijom niti ne računam).......dosta svega toga,sumo od sutra ima curu!
HOUSTON,WE GOT A PROBLEM!!!!!!!!
jebem ti i probavu,pa kud me baš sad uhvati.i to taman kod orijentovog igrališta,na pola puta između trsata i vežice.valjda nervoza uzrokovana prvim spojakom!histerično prekopavam po džepovima potrazi za brisaćim priborom,ali osim papirnatih novčanica napipavam samo orbit žvake.razmišljam stiskajući guzove kao da sam na tuširanju u zatvoru okružen crncima.
lišće?yeah wright!jebem ti i trsatsku vegetaciju!samo bor do bora.
pekaraaaaaaaaaaaa!
dajte mi:
2 slanca,buhtlu,pirošku....
od čega ćeš pirošku?sir,orasi,jabuka.......
grrrrrrrrrrrr,ma boli me kurac,stavi šta hoćeš!ionako neću jest!!!.....urlam sa suzama u očima.
bacam 2 slanca,buhtlu,pirošku......u kantu i naoružan papirima trčim prema obližnjem grmu.
iseravam čak i bubrežni kamenac uništavajući 3 kvadrata vegetacije.
kasnim na moj prvi spojak na slijepo sa proljevom pri kojem je hrabrost pokušati prdnut.ispred kafića me dočekuje neka čaplja od 2 metra visine.razočarano gledam nju i gledam crveno svijetlo na semaforu u istoj visini.
pruža mi ruku:ja sam.......
da znam,razija mujanović!prepoznao sam te,razo!(razija mujanović vam je fudbalerčine najbolja BiH košarkašica visoka 202 cm poznata po skandiranju sa tribina:igraj razo boli te kurac)
Image Hosted by ImageShack.us
sjeli smo na kavu i bilo mi je zanimljivo koliko i gledanje direktnog prijenosa rasta filodendrona u stakleniku!da bi hodao sa njom morao bi se zvati luster,saviti gnijezdo na dimnjaku sa ostalom njenom pernatom rodbinom,a košarkaški obruč bi mi iznad glave trebao izgledati kao aureola.ma mrš!
a rekao sam sebi lijepo
jebeš spoj na slijepo!

<< Arhiva >>