samo more......&.....praznici........

subota, 03.06.2006.

Dugi lepi wikend......

Mislim nebu baš lepi......namcormoram dovršiti lektiru,pa se moram naštrebati:njemački(pišemo v sredu),matku(oišemo v utorak),i povijest(pita me u ponedjeljak),jer sutra ne stignem idem kod sestrične na proščenje....uuuuu today sam dobila džeparac,pa bum se malo raskupovala,a i zabavila,jer su dobili onaj novi vrtuljak,velki,mislim sam ak se ne userem od straha......rolleyeseeka onda....štrebancija za pon....mislim,ima 1 prednost:školica je popodne...BOGU HVALAAAAAAAAA!!!!thumbuphrvatskazujonutblablacerekcerekpartysmijehyea!I molim gospodičnu darkchy,i šinjorinu anitu,kaj mi ne pišu takše gluposti,darkchyca na mom blogu,a anita na korentovom,mislim poglejte ljudi tam je cela saborska sjednica,jen tip je rekel kaj su naše svakodnevne svađe bolje od cele sezone simpsona......možda bi se trebala kandidirati za predsjednicu vlade,pa bumo se tam svadile....?njamiŠalica-šalica,tj.šala-šala.smijehbangdeadroflcooli pitam po stoti put robija,i nek odgovoriiiiiiii!!!!!;zakaj nerem komentirati na njegovom blogu??noI nek se javi još jenput onaj ko je napisal ono pod nadimkom:pero,ko je on??Mislim dal je švenda,dal je sklepić,ili me sam zeza,nek se uglavnom predstavi ak je tak hrabar,a ne zeza.......blabla

Eeeeeeeeeeeeeeeeee....i ve ljudi nekaj na kaj mi morete zavidjeti,upravo sam pojela skoro cijelu kutiju(onu veliku)sčladoleda!!Mršava sam i preveč,i opće nisam tak ponosna s tim,jer nečem biti čačkalicanamcorheadbangmad,za razliku od nekih anoreksičarki,pa i u mojoj školi(i rezredueeknono),jer je to uuuuuuužas........ali,uglavnom slatkač je bio od vanilije i lješnjaka,i fiiiiiiin!!!!!Ha-ha.......njam-njamnjaminjamideadyesyes!!



Your Icecream Flavour is...
French Vanilla!
You're a smooth and silky suave type! You exude class and you believe in tradition. A classical taste who doesn't like things to be too flashy or showy. Climb the Eiffel tower of taste with a spoonfull of you! Oui Oui!
What is your Icecream Flavour?

Find out at Go Quiz

a dobila sam i diplomu:
The University of Blogging

Presents to
Mateja

An Honorary
Bachelor of
Self Deprication

Majoring in
Community Promotion
Signed
Dr. GoQuiz.com
®

Username:


Blogging Degree
From Go-Quiz.com


03.06.2006. u 19:08 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je posvećen meni i samo meni!

MMasculine
AAwesome
TTimeless
EExquisite
JJudicial
CCharming
HHaunting
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com












Ja!

Click here to get more cartoon dolls like this!


______________________________________________________________________________
Moje frendice:iz 6.b razreda:Ivana:super je frendica,čuva tajne,zacopana u dečka koji joj je nedostižan,i ovak i on se stvarno ponaša se grozno,ali hej,to je ljubav!Ide na literarnu.Obožava Hillary Duff,obožava gledati MTV i Vivu,odlična je učenica,nažalost nema svoj blog,ali je zakon!thumbup

Click here to get avatars like this!


Andrea:super frendica,obožava se šaliti,pogotovo na račun jedne cure,i sih dečkiju,mrzi Tokio Hotel i US5,i naravno ŠTIKLU!Ima blog:http://crzyy.blog.hrwink

Click here to get more cartoon dolls like this!


Tifani:isto se stalno šali i smije,visoka,je dobra frendica,ali se zna i naljutiti!burninmadwinkJako joj dobro ide atletika,i dobro joj ide da još nikad nitko nije doznao ni za jednu njenu simpu!E,da ja tak morem šutiti....nutrolleyes

Click here to get more cartoon dolls like this!


iz a razreda:Sara:prvo moram reći OBOŽAVA ČOKOLADU!!!!!!Isto se zna šaliti,sportski je tip,i iam dobar blog:http://xina13.blog.hr

Click here to get more cartoon dolls like this!


Jana:isto sportski tip,bar tak veli Sara,super je ima blog:http://nonamed13.blog.hr

Click here to get more cartoon dolls like this!


tena:čuva tajne,isto se stalno šali,dobra frendica.

Click here to get more cartoon dolls like this!


Andreja:Sluša Gorilaze,i obožava ih!Ne voli jednu curu iz njenog razreda,neću reći koju,jer bi me ubila.....Odlična je učenica,najbolja u svom razredu,i to mi je baš cool!I definitivno nije štreberica.

Click here to get more cartoon dolls like this!


Iz osmih razreda:
Mirjam:dobro piše pjesme,ide sa mnom na literarnu,ne ide joj vraćanje leksikona....winksmijeh;))

Click here to get more cartoon dolls like this!


Ana I.:isto piše dobre jesme,ide isto sa mnom na literarnu,nosi aparatić,kak ću ga i ja uskoro dobiti,i dobra je.
dollz.com" target="_blank">
Click here to get more cartoon dolls like this!

O meni:ime:mattejčy
prezime:m.
kosa:smeđa
oči:smeđe
hobiji:klavir,engleski,badminton,malo sam počela i
skejtatinutthumbupsmokinpartysmijeh
volim:prave prijatelje,glazbu i sve vezano uz glazbu,ljeto,proljeće,praznike...
ne volim:fufice koje misle da su popularne,tange(to mi je tako grozno nikad to nebi
nosila!!!!!),dečke koji se praviju važni tak da razbijaju sve okolo,školu(kako
kad),one istinite drame i priče na fimovima kad navek opisuju kak je neka
ženska dobila rak(...dosadno) i ne volim se zblamirati!!namcoreek
naj hrana:njamimc´Donalds(uglavnom Big Mac,i pomfri,ili cheesburger naručim),lignje,
tjesteninu,razni umaci od rajčice,i naravno ČIPS I ČOKOLADUUUU!!cerek
bljak hrana:ludmahune,grah,hobotnica,itd.....
prijatelji:već sam gore spomenula!wavemahhrvatska

Još blogova i siteova.....

I ljudi,nejte molim cas tak brzo mjenjati adrese i linkove blogova,niti ih brisati stalno,ide mi nna živce stalno mjenjati linkove!!!!!!!!burninmad
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
jen tam tenisač....-već ga ne piše.....
luna
smitranka
taya
borković
jurincova
ivanek
korentica
korent
dogy fan-posjetite taj blog,suuuuper je,ja ga imam s frendicom,a govori o životinjama,uglavnom mačkama i psima,i o brizi o njima!cereksmijeh
žana
Lesar
turkica-najveća preseratorica vjerujte mi!
šopar
glumcova
mravek(mavrek)LOL....
darkchy
jana
sara
osječanke
engleska princeza-nek vas ne zavara naziv bloga ovo nije onakav jedan glupi,ta cura ima veeliku maštu i blog joj je ko ona knjiga Princezini dnevnici,ili film!I mislim da je cool.
veva-ima drugi blog.
Ivana(ne iz 6.b)
Ivanin 2.blog-onaj blog koji je u linkovima iznad ovog,joj je samo ovak za vježbu nekaj,ak ne zna staviti neku sliku ili nekaj,prvo isproba na onom!Ali,mislim da tamo nema komentara,ovaj,tu joj je pravi,a onaj vendetta,ne!
moja imenjakinja ;))
iwa
stupid_blond
fashion help-trebate modni savjet,želite prekriti,ili čak dodati kilice na vas,ili se samo želite našminkati prigodno za nešt,ovo je ptavi blog za vas!!thumbuppartycoolcerekhrvatska
mutavi kelin
blesavac,-ha-ha,šala,ima dobar blog,prije sam se posvađala s njim,pa sam napisala to blesavac...
sparkles-stvarno cool blog!!
pussycatdolls_fan
w.i.t.c.h.časopis fanovi-blog im je uglavnom o časopisu W.I.T.C.H.,ak neko ne zna to je strip o 5 cura s moćima svih elementa:vode,vatre,zraka,zemlje,i naravno energije!
coolerica!
black girl
tarantula!!!!!
tip s caffe-blogomsmijeh
Puno linkova ha??thumbupeeknutcerekwavemahhrvatskasmijeh

www.Bigoo.ws

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Scroll images by bigoo.ws

na mom blogu!!;))

Slikice,sve što volim,itd...


adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Ovo je slika jedne moje "frendice" kako je samo "savršena".....pa kaj oćete,lepa je!;))


adopt your own virtual pet!



Evo još životinjica:cerek


adopt your own virtual pet!



Ovoga tu sam "posvojila" za moju frendicu Lunu...da krepa od straha!!rolleyeswink


adopt your own virtual pet!





adopt your own virtual pet!


Najopasnije stvorenje ikad rođeno........

blog layouts

blog layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Kolko je vrsta ljudeka bilo na mom blogeku od 07.svibnja.06
Free Site Counter

hit Counter

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog Layouts

blog Layouts



image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace

Myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts









Nereš bilivit,zabila sam deti moje 2 naj grupe osim Black eyed peas Coldplay i Green day!!bangcerekAko vam se sviđeju,samo komentirajte ili napišite u chatu pri vrhu!!Ajd poz svima!!thumbupcoolmahwavemahwave

Moje pjesme....
Ti si sjajan,dobar,iskren,i drag prijatelj/ica,samo ostani ti,nemoj mjenjati sjaj u tvome oku,jer će tada nestati sve čarolije koju širiš!

Ako si ti,barem malo sretan što imaš prijateljicu poput mene,onda sam ja trostruko sretna što imam tebe!

Možda si jako daleko od mene,u stvarnosti i u tvom srcu,ali u mom si mi jaaaaako blizu!…..

Cijeli svijet se ruši,svi te mrze,osjećaš se kao smeće,i nije te briga za ništa,kad ti se to dogodi,onda pogledaj u nebo…i vidjet ćeš zvijezdu koja sjaji samo za tebe,koja diše i živi za tvoj osmijeh,pa,ako ne želiš da nestanem,daj mi se barem nasmiješi!

Ljudi su okrutni i zli,ponekad i jako oholi i sebični,nema nikog da mi pomogne,nema nikog da ti pruži ruku,pa zar smo dobri ostali jedino ja i ti?

Tko kaže da ljudi nemaju krila?Ako si dobar,iskren,i nesebičan,a drugi te samo ismijavaju,dok ti pokušavaš svima samo pomoći,nemoj slušati što ti drugi govore,nemoj obračati pažnju na sve te tračeve i pošalice na tvoj račun,jer nisu bitne,jer od svih njih,jedino TI imaš krila!

Zašto je svijet takav tužan,pun ratova,i borba,pun ubojstva i zla,ali u svoj toj tami,tiho i slabašno,nazire se ruka.....ruka pravde,ruka anđela sa svijećom,i vječnim plamenom kao dokaz da u svijetu nikad nema samo zla,jer dobro uvijek pobjeđuje!


MMischievous
UUnusual
SSensational
IInspirational
CCheerful

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com



How to make a Mateja
Ingredients:

1 part competetiveness

5 parts humour

5 parts leadership
Method:
Add to a cocktail shaker and mix vigorously. Add a little cocktail umbrella and a dash of sadness


Username:


Personality cocktail
From Go-Quiz.com
Evo,ovak napraviš mene!

>
WARNING
Mateja is radioactive. Wear protective clothing at all times.

Username:

From Go-Quiz.com
Vidite kak sam opasna!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


Ak još niste skužili ja sam po horoskopu škorpijica....hrvatskacerekkisscoolthumbupyeswinkmouthwash



adopt your own virtual pet!



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Kak je cakani!!

MySpace Layouts

MySpace Layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts










I još anketica.....

što mislite o meni(nije mi se dalo staviti anketu pa ovak mi ostavite u komentarima)
a)glupa si
b)najgluplja
c)štreberica
d)najbolja
e)ti si moje zlato