06.07.2006., četvrtak

35.- KAŠTEL

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


Jutros sam se probudijo u Kaštel Ukurcu. Mi danas poznajemo sve skupa 23 Kaštela i sva su na moru: Kaštel većspomenuti Ukurac, Kaštel Puvno, Kaštel Nakupina, Kaštel Moruzgvić, Kaštel Štel, Kaštel Diklić, Kaštel Blajburg Kaštel Kožica, Kaštel Sifilić, Kaštel Zadebljanje , Kaštel Ćurlić, Kaštel Sisica, Kaštel Rektun, Kaštel Mačke, Kaštel Kurvice, Kaštel Tuđmaninovo, Kaštel Sedamnajsti, Kaštel Kljukica, Kaštel Balav, Kaštel Došlastruja, Kaštel Victrube , Kaštel Kotlić i Kaštel Drkanje. U svima je dobro. Ovdje me najviše privukla Kaštelukurčevačka jubilarna smotra foklra kojoj su ove godine domaćini Franc i Urlike Klozetfirma koji su još prije 49 godina u kamiljem dvopregu stigli u obližnji Pripetavalić gdje su osnovali nadaleko poznatu Koloniju kretena za sve one koji se osjećaju drugačije a pritom vole u guzicu. Te večeri su se Franc i Urlike, poznati hohner-dalape harmonikaški dvojac, odlučili za potpuri pjesama svatovaca iz rodnog kraja pod zajedničkim nazivom « Drkanje me više ne veseli» uz pratnju frulaškog terceta «Usrane gaće » koji ih prati na frulama istokarenim iz nogu od stola. Izvalijo sam se na gajbama od piva uživajući usput u oktavama koje su energični muzičari cijedili iz svojih primitivnih istrumenata, kadli odjednom osjetim bracko tapšanje po ramenu .
-Dobarveče, ja sam Sašica, jesteli raspoloženi za ples?-
Naravno da nisam bijo, a ni on nije bijo dobre sreće kad se namjerijo namene.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service


-Jesam, odgovorijo sam, kako nebi bijo,al samo ako ćemo balet.
-Ah, pa to mi je specijalnost, od treće godine , otkad sam ispo na tucanik, treniram balet.
Tu sam ga i čeko, jer sam znao da su svi pederi ujedno i baletani i obratno.
- Razvijeni ste, primjetijo je dok sam ga baco o kandelaber.
- Jesam, toje od sterojida koje sam sebi bodem u guzicu.
Kad sam izgovorijo ovo «bodem u guzicu» primjetijo sam kako se lagano zarumenijo i kako mu se pridigo.
-Baviš se sbaletom, a ne nosiš sumspenzor!-prekorijo sam ga poprjekim pogledom.
-Znaš, Kilvare, ja sam drugačiji…
-Normalno da si drugačiji kad te već deset minuta šopam o kandelaber. Ni jadnate majka nebi više prepoznala sobzirom u kakvu si jadnu fizičku stanju.
Zaplako je dok mu je glava poprimala barokni profil kandelabera gracke rasvjete.
Da nisam bezosjećajan, nekako bi mi ga bilo žao.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

- 22:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Sumljivi blog

Blog s ciljevima.
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Kilvarov blog Kilvara D Skora o samom sebi- kako sam pobjedijo psorijazu, ošo u homofobe i vratijo se, preplivo kanal i zašto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

TISUĆU

ZAŠTO!



REPUBLIKA


Vinkovci


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service