petak | 24.11.2006.

hehehe... nakon tolikog vrimena

evo me nakon 20 dana. pisa bi posteve da nisan zaboravia korisnicko ime, a jbga, iznevjerio san mnogobrojnu publiku... hehe. kao i uvijek neman bas neku temu, upravo san dosa sa treninga i jako san umoran, mama mi pravi veceru. ko i vecini i meni su se izbrisali boxevi, a jbga događa se.... protekli tjedan je bia dosta dobar, nije bilo skole...strajk. upravo san gleda na vijestima da se strajk nastavlja i u ponediljak, to je dobro. sutra cu mozda ic u podgoru gledat mali balun, jos cu vidit. moran cuvat snage za navecer, iman sutra 4 rođendana, ajme bit ce dobro jedva cekan....eto to je to ne da mi se vise pisat, ujutro mi je trening, opet. aj ljudi pomalo....

- 22:50 - Komentari (6) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.