Stjepan Šuman

12.02.2021., petak

Selektiram




Ovog gosta ne gledam iz principa.

Prije 10 godina sam srušio jedan javni natječaj za zapošljavanje (Fonda za zaštitu okoliša), jer je bio namješten i u detalje sam opisao što sam i što ću napraviti, na blogu već dva sata nakon natječaja.
Post:
Problematični tip

Mislim da je moj postupak bio jako koristan jer je poticao neprihvaćanje korupcije.

Vijest je već u par sati buknula toliko da su me zvale sve glavne novine, radiji i televizije. Već sam bio odlučio da nikome ne dam intervju ali sam davao pravo na korištenje, inače autorskim pravima zaštićen svoj blog. Jer sve što sam mislio reći, tamo sam napisao. Imao sam već iskustva sa novinarima i govinarima i htio sam na ovaj način izbjeći manipuliranje onim što sam rekao.

Dnevno.hr-ov novinar je samo moje obrazloženje zbog čega ne želim dati intervju objavio kao intervju. Pa je prenio sve (ali izostavljajući one ključne, moje prve riječi: "Oprostite, ne mogu vam dati interju jer..."):
– Običan građanin će prihvatiti posao preko veze, dat će liječniku novce kako bi prije došao na red. Nisam ni ja nekakav revolucionar, nego samo čovjek koji je već godinu dana bez posla, a koji je bezbroj puta već izigran jer mu je ‘malo falilo’. Ne pokušavam ja tu ispravljati ‘krivu Drinu’ već samo raditi po savjesti, zbog čega me 90% ljudi s kojima o tome pričam smatra luđakom.
Izvor:
Kandidat oteo prepisivačici šalabahtere da bi srušio natječaj (Dnevno.hr)

Dakle čovjeku u potpunom povjerenju u njegovu novinasku i ljudsku etiku i moral otkrivam razloge ne davanja intervjua a on razgovor iz povjerenja objavljuje kao intervju.
Iz mojih razloga je bilo jasno da se radi o mom "ne bacanju biserja pred svinje", odnosno da me okolina zbog pravednosti već osudila (zbog pravednosti me prvo rodbina šikanirala) i da se nema smisla trošiti u tom smjeru.
I svi drugi novinari i mediji su ispoštovali moje ograđivanje osim Dnevno.hr-a.
Žalio sam se redakciji e-mailom i za to nikad nisam dobio ni odgovor, a kamoli ispravak nepošteno napravljenog.

Dalje je njihov tekst reciklirao neki drugi portal već stavljajući me u samom naslovu u kontekst luđaka tako da se u google pretragama na traženje mog imena i prezima na prvoj stranici rezultata pretrage isticala riječ "luđak". Takav rezultat se dobivao godinama dok sam ja još uvijek tražio posao.

Sad sami procijenite koliko je portal Dnevno.hr postupio etički i moralno prema meni osobno.
Da li je meni portal Dnevno.hr svojom neprofesionalnošću daljnjim bešćutnim oglušivanjem na prigovore narušio čast i ugled?
Da li je taj portal prepoznao pravdu i pravednika te ih izdvojio i nagradio da i dalje budu lijek u društvu ili ih svojim postupcima onemogućio u daljem u radu?
Želi li netko tko se predstavlja kao hrvatski domoljub Hrvatskoj dobro ako ne pomaže nego zatire hrvatske dobročinitelje?

Da li su ovakvi ljudi hrvatska verzija Pupovca ako žele na nepošten način unovčiti tuđu muku?
- 10:14 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2021 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio