Trenutno traje medijska pompa i punjenje građana strahom da ne izlaze van. Evo, idem jučer biciklom po gradu, pored 6 traka zagužvane prometnice nema dima i diše se normalno, ali kad se zaustaviš pored određenih kuća kolje za oči i pluća. NIšta novo. Obratite pažnju na kraju videa mjerim visinu stupca dima dok se vidi sa 300 metara udaljenosti i to po magli. PLinovi bi se rasplinuli u prvih metar visine. OČigledno je ovo stupac čvrstih čestica u zraku. NIkakav CO2+H20 kao produkt čistog izgaranja. Brate, čvrste čestice šibaju u zrak. Džaba u prometu norme EUro 3, Euro 4 i Euro 5 kad kuće nemaju normi. Rekoh, bio sam vani jučer, bio sam ovih dana i po Novom i po starom Zagrebu, po mom istraživanju nosom i očima zrak nije ništa prljaviji nego inače, zimi! Čak je znalo bit, vjerujte mi i 5x ako ne i 10x gore ali nitko nije pisao o tome iako smo mi građani moljakali i vukli za rukave i institucije i medije. Godinama. Da vidimo onda čemu institucije i mediji dižu sad odjednom toliku frku u svom otkrivanju mlake vode, u otrkivanju da se građani ZAgreba sustavno truju svake zime.... da..... Pumpa se javnost da se kupe električni auti, iako svi i same institucije znaju da zagrebačko zagađenje nije od auta već od loženja. I tako kaže i sam ministar da ovo nije ništa novo, da je zbog loženja ovako u ZAgrebu svake zime i da ovu situaciju možemo popraviti kupnjom električnih auta. Ono što ja mislim da se događa je da Brisel želi da Rvati malo ulože u europsku industriju auta pa su pritisli a domaći aparatčici u svakodnevnom čuvanju svoje fotelje pritisak "renderiraju" (obrađuju) u laži i "forwardiraju" (prosijeđuju) pomoću vrlih moralnih i objektivnih medija na nižu razinu. Stoci sitnog zuba. Pa tako stado treba pripemiti za zabranu Euro 3 norme u gradu Zagrebu i to će naši poltroni nama ponuditi kao spas za naše zdravlje. NIšta novo. |
< | siječanj, 2020 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |