Gore ne može :)

dan kad ovo bijaše napisano :petak, 22.04.2005.

Narode......
Evo mene....neman škole danas-dan škole je
i... ROĐENDAN MI JE!!!!!!!Weeeeee...............
Može li dan bit bolji???
Nein....Baš sam hepi
Jučer san bila na utakmici Šibenka-Slavonski brod....nemojte me pitat koji j bia rezultat...nisam ja baš gledala utakmicu(heheehe)......mislin cila dvorana puna muških sad ćeš ti gledat nekog debila kako ubacuje loptu u neku rupu(koš).......ma daj,molin te....nisan ja još pukla...
Ajme a bia tamo jedan lik ajme majkoooooo dooobar li je....Naš blogomoljac ga je znao al mu se debil nije tia javit.....a ja i Franka ga nismo uspili nagovorit jer su nam jezici bili u nepomičnom isplaženom stanju,ovako nekako:....samo šta mi nismo ovo govorili....bar se nadam:))
Al jedini problem je taj šta su nas ovi iz druge smjene vidlii u takvom stanju...dobro malo smo se prolile(obrukale,blamirale).....
Al nema veze baren nas nisu vidili kad smo i njih tako gledali:)))
Al nisan vidlla Prpu...shit....al nema veze bilo je tamo i boljih
Neg,tila sam vas pitat jel iko zna onu pismu od spin doctorsa-two princes......?
Eh,to je sve od mene,iden peć palačinke...volim vas
Šumenak
and stej


- 07:53 - Komentiraj ti samo...kometiralo me (15)ljudova - Koji k**** će ti ovo?! - S ovin radi šta želiš,ionak ne znam ćemu služi!