< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni...
žensko čeljade od dvacet dvi...još nekih godinu do diplomice (ahahaha...).. uglavnom sam normalna... nema iskakanja iz regula današnjeg pojma onog šta je normalno! a šta je u biti normalno???? :-DDD

šta bi ovo tribalo bit???
ma bezveze... želja za pisanjem tinja... oću da se negdi i nešto moje čita... da prijatelji imaju šta radit, čemu se smijat... uglavnom, moje misli o svemu i svačemu (plus frustracije... )... to je to!

samo nešto...
ne bi tila da na ovaj blog dolaze ljudi koji bi tili štracat ovo šta pišen... postoji jednostavniji način za odj**** me... crveni X u gornjem desnom kantunu... :-)))

Counters
image hosting file hosted images

iman zvizdu...iman pi... šta mi još triba??? hm?!


Cute Purple Glitter Baby Feet Glitters

mogu i stopat!!!!!! :-)))))))))))

sta je bitno kod muskoga???
...prodoran pogled...
...dobra guza...
...jaka celjust...
...pune usne...
...dobra kita...
...karakter...
...sve od navedenog....
...jebes muske!!! :-)))
...kad je kriza, nije nista bitno!!!
...sama sebi dovoljna...
  
pollcode.com free polls


prekomični su mi....


triba 'vakvu majicu napravit....

četvrtak, 20.09.2007.

..uloži da se množi...

...evo ovako... dnevno trošim nekih 50-ak kuna..otprilike...ako taj dan ništa naročito ne kupujem...znači duvani, nešto za poist i eventualno kava...al' ta cifra je taman... ako idem vani, to je puno više...ako uleti neki komad robe, još i više...ali 5o kunića je sasvim dovoljno...ono.. za priživit... i sad?!
kako zadnjih dana ne ispijam kavice s nikim jer kao učim...dan mi izgleda otprilike ovako...dignem se oko 11... volin spavat, šta ću?! đir do dućana...duvani i nešto za ručak...i novine uz kavu... i sad se mislin... kako ne trošin na kavu i iman 'viška' tih 10 kuna, zašto ne bi do kladionice...umnožila, jel'?! sretan
kako nisan od onih žena koja ne voli nogomet i koja misli kako hrpa momaka bezveze trči za loptom, donekle se razumin u nogomet... u biti - volin nogomet... i nije mi bed gledat utakmice uz gajbu pive...i smrzavat se na stadionu gledajuć tih 11 'budala'...i psovat na svaki krivi potez...i uvik krivi suca zato šta moj klub igra loše...i vikat ofsajd i penal i kad nije...rofl
odlučih jedno... ovih dana počela liga prvaka...i kao, tu su parovi laki za pogodit!!! i te dane ima više žena u kladionicama nego šta mislite...hehehehehhe.... u uplatin ja listić i za utorak i za sridu... i funkcioniram tako da ne strepim cili dan oko listića nego kad je zadnja utakmica, to ja lipo provjerin...i popušimiukralobiciklu u utorak... falila jedan par... u sridu ista greška... stavila x na poluvrime, roma me zaj... i tako i danas... kao igra dinamo...nadala se da će i igrat...kad ono...igra samo ajax...doslovno... i ebala san mamu i maminhu i bratu mu...i barišići...i schifi(je mi školska generacija, al' ne prašta se tako lako....)...i ženi mu... i na kraju sebi šta san stavila 1x i šta san virovala da ti debili mogu dobit...ili bar x izvući...
nisu to neki dobili..par stotina kuna...ali jedne gaće(pardon, hlače, ne?! ;-)) bi bile sasvim siguran dobitak...a ono ništa...al' ne posustajem... znate onu da se pare lipe na pare?! e, pa sila mi plaća od ove sezone...pa računan...aj, sad kad iman nešto para, možda mi se i posrići...ali zasad nije..još mi ostaje u subotu hrvatska liga...tu bar iman sigurne parove...bez mišanja europe...heheheh....
i ne bojte se, neću se navuć, nisan od takvih... i javin van ako dobijen...makar da issplatin ovo šta san uložila...
ako neko ima dobar par za subotu, priman...ponude, naravno, hehehhe......

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.