nedjelja, 29.03.2009.

A tukac , tuke i koke ...

Jadni stisli se bit će svašta !!!

| 17:34 | Komentiraj (2) | Print this! | #

Nadulo se i jugo i oblaci

!?

| 17:22 | Komentiraj (5) | Print this! | #

Nabila se kapa na Prominu

!?

| 17:19 | Komentiraj (1) | Print this! | #

subota, 28.03.2009.

Kutak za užitak

Pogled na Prominu sa sjevernog djela Suknovaca !

| 22:51 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Povratak

Lipi podrav , povratak nakon kratkog izbivanja .

Da pozdravim @gorušicu . Dragi moj ja ono ne bi nazva sramotom , samo zato jer prije nije niko ništa radio , a sad se bar nešti radi .
A prilog nije bio loš , a za one koji kritiziraju malo previše , u pola sata priloga se ne mogu stavit problemi od proteklih 15 godina .

A di nam je Ljubotić , Manda i ostali .
Šta je , nemate više želja ?

A i Sany nam se malo povuka , nema ga ni da nas pozdravi !!!

Ovi protekli tjedan je u Suknovcima obilježilo promjenjivo vrime , kakvo je i uobičajeno u ovo doba godine .
Kiša , sunce , jak vitar a zalepršala je i pokoja pahulja snjiga .

Bliži nam se uskrs , ajde suknovčani dođite malo kućama , prozračite malo , skuvajte kavu pa da malo prodivanimo .

E i bliži nam se i još jedna svadba u Promini , u Džajićima .
Za dva tjedna se ženi Damir Džaja , ako sam dobro razumio termin .

Pozdrav svima i želim vam da veselo provedete nadolazeći vikend !!!

| 22:31 | Komentiraj (5) | Print this! | #

ponedjeljak, 23.03.2009.

Najava

Pozdrav Suknovčani moji !!!!

Ovih dana smo dobili snimku Hrvatska uživo , pa ćemo je ovih dana stavit na net.
Ja i kolega sa Promina bloga smo se dogovorili , on će je stavit u isječcima a ja ću
stavit čitavu snimku .

Ujedno se ispričavam zbog nepisanja nekoliko dana , razlog je bila zauzetost .

Ali vidim da je bilo vrućih komentara .
Molim bez prozivanja , brisat ću komentare neprimjerena sadržaja .

| 22:35 | Komentiraj (1) | Print this! | #

utorak, 17.03.2009.

Naša dika

Poštovanje i lipi pozdrav svima !
Nisam još uredio snimku od "Hrvatska uživo" , al potrudit ću se da to bude uskoro .
Lipi moji malo smo slika pustili iz Vučipolja , a ima li želja da iz nekog drugog dijela objavimo slike ,
ako ima , molim javite se .
E , nema nam urednika Promina bloga , šta nas je zaboravija , Sany javi se !!!
Ovi dana u selu ništa posebno se ne događa , zima odlazi a proliće dolazi .
Vatra se po danu više ne loži (kako ko) .

Kao i občno pozdrav do idućeg pisanja .

Naša dika , naši Suknovci ,
PONOSAN SAM ŠTO SAM IZ PROMINE TJ. IZ NAŠIH SUKNOVACA !!!!!!!!!!!!

| 23:35 | Komentiraj (7) | Print this! | #

ponedjeljak, 16.03.2009.

Neka prvi baci kamen ko misli da je bez grijeha

Nema ma dva tri dana na blogu i vidi ti , šta se događa .
Pa zar su sve one moje molbe uzalud , da ne želim privatna prepucavanja ,
još pogotovu bez potpisa .
Ja sam reka izbrisat prvo kršenje , šta sad da izbrišem cili post ili 30 komentara .
Ili da ostavim da vide kako se mi Prominjci razgovaramo .
Vidim kamenja su počela padat sa svih strana !!!

SLOGA , SLOGA , SLOGA , SLOGA , SLOGA , SLOGA ; SLOGA .

Neću nikog pojedinačno kritizirat , sami procjenite .
Znate šta gospodo , prestanite prozivat , poduzimajte nešto , radite ,
Učinite nešto za svoj kraj , tad se javite .
Ne vidim da neko poziva , ajmo napravit "nešto" , "pomoć" itd...

Al se zato vidi , ti si ovo , ti si ono , on je ! Vi ste !

Opet vas molim , ne koristite blog za prepucavanja, nemojte bit nekulturni i bezobrazni ,
Ja za nikog od vas nisam ima posebna mjerila , svi ste mi isti i svima nastojim ispunit želje .

Ja se nadam da mi je ovo zadnji post ovog tipa , i da ćemo se posvetit konstruktivnijim i
produktivnijim stvarima od ovog .
Bolje bi bilo da se zbližavamo nego da se udaljavamno !

| 22:06 | Komentiraj (7) | Print this! | #

četvrtak, 12.03.2009.

Kod Garova

Što se tiče upita
@mi volimo suknovce , snimka postoji na VHS-u , strpite se dok je pribacimo u
digitalno pa ćemo je pustit .

| 00:06 | Komentiraj (5) | Print this! | #

Zrilići

Hm ... !?

| 00:02 | Komentiraj (2) | Print this! | #

Pogledi na Vučipolje

Zamislite ovo !?

| 00:00 | Komentiraj (2) | Print this! | #

srijeda, 11.03.2009.

Komentari i komentatori



Svima lipi pozdrav , i da se prvo svima zahvalim na divnim komentarima ,
jel se meni to či ni il stvarno imam najbolje komentatore .

Aj da se zahvalimo Graorki na javljanju i ekonomskoj školi , nek svraća do
nas al očito je promašila Vučipolje , i nije na odmet imati mišljenja nekog
neutralnog .

@mala sapa želim ti brz oporavak , bar si mogla gedat emisiju , ja sam na
žalost bio u autobusu za vrime emisije , pa se nadam da je neko snimio .

@valjasica niko se nebi triba sramit šta je Prominac , nego je vrime da
se probudi ona lipša strana Promine , možemo organizirat
suknovački turnir Suknovčani , Skenderovci i Vučipolje .

@Mande bok , da Pajica i magarci su igleda postali simbol događaja kod na
, neka fala bogu , Toni i Paul skupa daju 1/8 uzrasta u Prominskoj školi ,
dakle zna se šta je činit Promincima , tribalo bi kako @grabovina kaže
drače nabavit pa će bit još više i plača i smjeha .

@bio sam danas kod tebe , pozdrav , doći ću do Vučipolja , znate da mi je kontrola
bila u utorak u ZG , doktor kaže da sam radno sposoban što je dobra vijest .
Mislim da je u Promini došlo vrime , da se stranačka posla ostave po strani i da
se konačno počnemo bavit sa problemima , koja je stranka na vlasti i koja će bit ,
mene to ne zanima , zanima me kako će bit meni i mojim sugrađanima , ako nam nije
dobro nek se gone koji jesu da jesu , znači zanimaju me ljudi i njih ću prozivat kad
se nešto ne napravi .
I ovim putem naglašavam da nisam član niti jedne stranke !!!
A to što braća Cota nisu spomenili da su braća , mislim da to nema veze s tim što nisu u
istoj stranci .
Na ovo ću preciznije odgovorit kad vidim snimku .

I dok ja pišem ovo gori vi malo KUVATE atmosferu , polako ljudi .

@mi volimo suknovce , pokušat ću doći do snimke pa ću vas obavijestit .

Evo moje mišljenje , mi smo pre mala zajednica da bi se bavili politikom i strankama ,
to nas može samo razjedinit , kao što i je u konačnici .
Ali nikad nije kasno , moramo konsolidirat redove , i zajednoi izgradit PROMINU da
bude ugodna za život svim našim naraštajima .


@Grabovina grabovina , daješ našem blogu jednu određenu posebnost i na tome ti hvala .

| 16:19 | Komentiraj (2) | Print this! | #

utorak, 10.03.2009.

Uživo iz Suknovaca

Danas na prvom programu HTV-a u emisiji
"Hrvatska uživo" biti će uživo , naravno , iz Suknovaca , o tome
kako izgleda život u Prominskoj općini .

Pogledajte emisiju , pa ćemo malo prokomentirati !!!

| 14:54 | Komentiraj (34) | Print this! | #

Ledeno !

Dobro jutro , al ga zahladi jučer .
Mjestimice bilo pljuskova a i krupe nije falilo , dakle popodne nije baš ugodno bilo .
I navečer kad je burica zapuvala , nije bilo druge il u kuću il do Hrće u Kulu .
Mi smo izabrali ovo drugo .
Danas evo toplije .
Nema na čemu Mande , imam u planu slikat od kraja do kraja Suknovce ,
pa onda redom u postovima puštat slike .
A vi sa željama smo pucajte.
Meni je drago da se vi što više uključite , ipak je ovo zamišljeno da bude zajednički kutak , zavičajni .
To je jedan od razloga zašto sam stavio live chat livo ako se nađe dvoj troj
istovremeno da mogu recimo prodivanit .

Puno pozdrava svima do idućeg pisanja !!!

| 08:40 | Komentiraj (3) | Print this! | #

nedjelja, 08.03.2009.

Kula

I nakon mise , naravno kava kod KULE U "KULI" .
I kavana puna bila .
Nakon kave ručak pa šetnja po selu .
Fala bogu pa nije bilo kiše popdne šta su spominjali .
Sunce upravo zalazi a temperatura 13,8 C.

| 18:04 | Komentiraj (6) | Print this! | #

Misa

Na misi , crkva puna , kamo sriće da je tako svake nedilje .
Neke malo bolila kolina neke leđa , malo duže trajalo , al sve pet .

| 18:02 | Komentiraj (0) | Print this! | #

Nedilja jutro

Probudili se ujutro , vrime odlično , bura lagano puše , nebo vedro i sunce ugrijalo .
Lagano marenda i prva kava , i igra u dvorištu .

E sad bi se tribalo spremat i lagano poć na misu u 10 i 30 .
Sve lagano , normalno nedilja je .

| 17:55 | Komentiraj (0) | Print this! | #

subota, 07.03.2009.

Cvitovi II

Nadam se da ste zadovoljni fotografijama .

| 16:59 | Komentiraj (5) | Print this! | #

Cvitovi

Evo moji dragi sumještani i prijatelji , obeća sam stavit slike procvitalih bajama .

| 16:57 | Komentiraj (2) | Print this! | #

četvrtak, 05.03.2009.

Napad na macu !!!






_________________________________________________________________

| 20:51 | Komentiraj (2) | Print this! | #

Nastavak

A 01.03.2009. izgledalo je ovako , POSLJEDNJI TRENUTCI GRUDANJA .

| 11:09 | Komentiraj (1) | Print this! | #

Zimske radosti na odlasku !!!

08.01.2009. izgledalo je ovko , dva tri dana moglo se grudat , onda je polovicom drugog vijalo , brijalo , puvalo , svašta .
Napadalo snjiga ajme ajme .
Mjestimice je u zaklonici osta do 01.03.2009.
Umalo nas proliće uvati a mi se grudamo .
Čudesa !!

A i ova južina sad umete , nemoš van , mokro puše , pada kiša , svi ljuti .
Bože sačuvaj još i po glavi dobit .

Polako sa zimskih radosti prelazimo na proljetne , bajami su procvitali .
Samo da ne bude kakav led .

I nažalost sad počinju muke za one koji su alergični na pelud , ja među njima , ajme .
Najradije nebi dva miseca iz kuće izlazio .

| 11:07 | Komentiraj (3) | Print this! | #

srijeda, 04.03.2009.

DUG

E osta sam dužan našem dragom Bernardu objavit ime sina ...

Naime nekoliko postova unazad napisao sam "Rodia se sin"
Za vrijeme pisanja posta nisam znao kako će se muškić zvat ,

e pa čuli smo se i mali se zove Marko Bare !!

| 10:23 | Komentiraj (1) | Print this! | #

utorak, 03.03.2009.

Oskudno

Pozdravi čitateljima i komentatorima !

Hvala na vašim komentarima i prijedlozima , samo tako nastavite .

I još bih napomenio , da ako želite da vam se , recimo pozdrav ili čestitka ili slično objavi u obliku posta , slobodno pošaljite na
Suknovački mail .
Ja ću to vrlo rado objavit . Dapače zbog toga je i nasta blog da i Suknovčani imaju svoj mali kutak .

@Drača je spomenia slike , bit će i toga .

E da se ispričam zbog oskudnog pisanja , jer dok sam na selu spojim se na dail-up 5 puta i ode 100 kn , malo previše .
pa čekam da skočim do grada na adsl .

Al ja se nadam da ćemo kao što je kolega Sany najavio u svom postu i taj problem uskoro rješit .

Bok @Ljubotić , jes šta kažeš seoskim poslima , ako vodstvo općine nastavi ovako radit kako smo neki dan vidili , neće bit loše
ni Suknovcima , ni Ljubotiću , ni Oklaju ni ostalima .
Što se tiče "Imena" , ovo malo što ja pišem , to proizlazi iz mojih razgovora s M.Dujićem , e sad ja se više hvatam ovog što proizlazi
iz njegovih zaključaka i pretpostavki , a ne ono što je neko napisa pa on pročita .
A koliko sam ja uspio povatat to povjesničari i cijene da se i svoji zaključci donose a ne samo pročitat .
Pa sam tako i mislio da će ljudima bit zanimljivo prepričavanje naših starijih stanovnika .

Bok @Sany na tvom doprinosu ovom blogu . Tvoji komentari i dodatci ga čine kvalitetnijim , a ti si u ovom PROFI !

@Grabovina evo da i tebi udovoljimo .

| 22:57 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Copyright © Suknovci - Design touch by: Tri mudraca





Komentari On/Off

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Ožujak 2014 (2)
Siječanj 2012 (5)
Srpanj 2011 (2)
Lipanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (3)
Studeni 2010 (3)
Kolovoz 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (2)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (7)
Travanj 2009 (15)
Ožujak 2009 (24)
Veljača 2009 (9)
Siječanj 2009 (8)


Opis bloga
Seoska posla

suknovci.blog.hr@gmail.com

Thundering3rd HQ











Linkovi
Kultura borbre i zaštite
META-X.BLOG.HR !!!


Vrijeme.hr
Državni hidrometeorološki zavod

Blog.hr
Blog servis

Promina.blog.hr
Prominski Blog

Novine 24 sata
Pogledajte novosti

www.zkpromina.hr
Zavičajni klub Promina Zagreb


Drniški portal
Web portal grada Drniša i drniškog kraja

FACEBOOK
Ko voli nek izvoli !!!
A sad
party


Suknovci-Forum
Suknovački forum , uđite , raspravljajte i dodajite svoje teme.



Caffe bar "KULA" Oklaj
Najbolji partyji u regiji !!!
Free counter and web stats