~nedjelja, 22.10.2006.

~

Voljela bih da cujes moje rijeci,
voljela bih da cujes moj vrisak,
plac
i osjetis moje suze na dlanu.
Mozda bi tako saznao
koliko me boli tvoj pohlepan pogled.
I znam da zelis samo jedno
i to ti dajem
i ne dobivam ono sto zasluzujem.
Sve sto zelim je
samo jedan jedini zagrljaj
i malo njeznosti.
Zauzvrat
bacis mi robu u lice
i odlazim drhcuci
kroz tamnu beskrajnu ulicu.
Cujem neljudske krikove
i shvatim
oni izlaze iz moje duse.
I zelim pobjeci od svega
no strah i samoca prate me u stopu.
Ti si mi sve
i ne zelim te izgubiti,
a za tebe sam samo igracka,
igracka koja plese kako ti sviras.
Zasto mi tvoja glazba nanosi bol?
Zasto zelis da patim
kad znas da te volim?

- 21:30 - Path through the blinding light (28) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

  • ...jesen je kada ruze venu
    a tuga je kad covjek ostavlja zenu
    svoju voljenu
    zima je kad napolju snijezi
    a hladno je kad srce od srca bijezi...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design