subota, 03.03.2007.

zagrebacko popodne

I tako sam ja prva otkrila sugavu tajnu velike moci. Vidim da mi vec mjesecima c. pokusava nesto reci,vec je sva poplavila od muke i silne tajanstvenosti i eto sad joj je pao kamen sa srca sigurno. Ali zakljucila bi ja to sama kad tad,tj. nikad. Ko sto sam odmah zakljucila da cemo dobit bebu :)) Uglavnom,mi smo se danas muvale po Zagrebu,otisle na kavu,smrzle se i vratile se kuci s novim majicama i novom upalom bubrega. I sad se izlezavamo ko nekad po cijeli dan na Savi,tad smo stvarno imale vremena na bacanje. I planiramo sta cemo veceras. Skupilo se nas par a cim je vise od dvije suge to mirisi na neko opijanje. Samo sto smo malo ostarile pa nismo bas u onoj "savskoj" formi i sad nam je vrhunac veceri odlazak na sendvic ali ajd,potrudit cemo se.

- 17:37 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink