utorak, 19.09.2006.

pir, pir!

Čula sam se s Lanom, šugicom našom, poznatom i pod nazivom ' menađerica Zdenka ' , razbrbljale se sat vremana...ugl. spomenuh joj pir smijeh, ne bilo kakav, nego taj, baš taj...da, da Šuge drage....pir Kraljice naše!! He, he, he evo ga i na internetu objava! Sad više ne moš' odustat, jesi čula Šugo! smijehsmijehsmijeh Lana nam se šokirala, nije mi vjerovala, ko da bi je zezala, ja Tomina žena!?! Istina je, valjda, al neću više ništa pisati, nek buduća gospođa Ninićka sama piše!
Kad smo kod svatova jel se sjećate ovih...ima već godina i po, alaj vrijeme leti...



...Tonkini svatovi 25.5. ili 27.5. ili možda 6. mjesec ? A jebate kog ste našle za datume pitat!!?! ..ne, nije 6. mj., tad su bili moji...valjda! zujo

- 13:41 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink