ponedjeljak, 18.09.2006.

no, no vikend je prošao...

i treba početi učiti a baš mi se ne da, vrijeme je loše i lagano imam nekakav pritisak u glavi. Imam još tjedan dana do komisije, ko ih jebe, šta mi mogu napraviti a da nisu do sada, srušiti me !?! Pih, I spit on them! Odlučila sam se prebaciti u Rijeku ako okinem, ne da mi se više zajebavati s njima, hoću da si više skinem taj fax s vrata i da počnem raditi, da budem korisna samoj sebi. I da otkantam Tomu koji me hoće zaposliti kod sebe. Ma pusti ti to, hoću ja da imam svoj papir, staž i pravosudni, uvijek mu mogu pomoći oko posla al što je ziher je ziher, ko zna šta može biti sutra, i Pežo može propasti, i mi se razići, al papir je karta za budućnost. Je da mi je teško, al jebiga, nemam izbora.rolleyes

Ugl.ovaj vikend bila u svatovima, njami brat mi bio kum, bilo je ok, standardni naši svatovi:
red meze,
red tarabana,
red juhe,
red laganica,
red pohanog,
red narodnjaka,
red pečenke
torta,
ples s mladom
i opet red čorbanca
i ples do zore.

Moram priznati da mi takvi isti svatzovi postaju dosadni, uvijek jedno te isto, ništa nova se ne događa. Sašila sam si jednu super haljinu, Toni je šio, i ne bi mi bile Šuge da nam se nešto šugavio ne desi, krenula u svatove, sjela u auto i haljina mi pukne na guzici! zalivenKo da matrijal nije elastičan i bez obzira što mi guza nikad nije bila manjih gabarita! Al mama Maričica je spasila stvar, živile mame! kiss
Nismo dugo ostali al me stvarno satrlo, pogledajte ...



Bila mi Kata sinoć, malo čakulale i tak, K.ima promociju 30.9., baš na Filipov roćkas, super se pogodilo! A mi, Kejt, Meli i ja planiramo se zaletiti u Graz u šoping u petak, dan prije promocije da Kata ima šta obući wink

Vesna je imala nešto slobodnih dana pa se ovaj vikend zaletila u Beograd, čekam referat pa vam bum nekaj napisala i o tome.

That's all folks,
see you,
kisssssssss

- 14:01 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink