srijeda, 13.09.2006.

okinawa

kao što naslov kaže, okinuh gpp. To mi je bio 3.put tak da sad idem na komisiju. Mora se i to probati, još nikad nisam bila, stvarno sam štreber smijeh Bum vas već sve izvjestila.

U Zg mi je taj dan bio baš ok (osim okinawe ), s Vesnom sam šunjala po gradu, pila kavu na Cvjetnom, zvirlale po izlozima, satima sjedile kod Tonija dok mi je popravljao haljinu, bile na klopi u Tkalči, naravno da smo svratile i u Radićevu po svoj par đinđi, i tak, baš mi je bilo dobro, poželih se Zagreba.

Toni mi je sašio super haljinu, little black dress, jednostavna da ne može jednostavnija a baš sexy, bum vam ubacila sliju kad se poslikam. To mi je za svatove, idem u subotu, ženi se bratov frend, Crni mu je kum.

To bi bilo to,pusa
mah

- 22:30 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink