nedjelja, 18.05.2008.

HMM.......

što se tiče naslova to mi je prvo palo na pamet.stavila sam neke nove slike
i neke nove ljude u moje društwo.uskoro možda promijenim dizajn i glazbu
al sad mi se nedabelj....jučer sam gledala top model i baš sam hepi kaj je
ispala marija.ona mi je išla na živce.meni su favoriti marina i sabina.
u zadnje vrijeme promijenila sam mišljenje o nekiim ljudima al vam neću
reć o kom se radi da se neko ne bi uvrijedil.npr.elena-ona me prije živcirala,
al sad mi je super.al me neki ljudi fkt živciraju.neki dečki su umišljeni i stalno
govore kak su oni najzgodniji i takludal su baš fuj.
a sad škola....
još malo pa kraj...joj jedva čekam.sad idemo sam tri dana u školu a svaki dan pišemo test.sutra engleski-to sve kužim al ko zna kolko ću dobit inače dobim
četri al nea veze.u utorak matematika-headbangto donekle kužim ...ok baš ne kužim...mislim nekad dobijem dobar rezultat al nekad tam neš desetoburninmadlud, a u srijedu njemački-ma džamba nam je dala rješenjabangi sam to naučim napamet i dobim petsretan.
jedva čekam petak jer idem u kino s elom i kikom,još neznamo kaj ćemo gledat
vjerovatno idemo u brodway il cinestar.poslije ćemo u mini šopingyes
uskoro sam na porti s anamarijom jedva čekam.
pozzeki:eli,kiki,lauri,pauli,anamariji,niki,mariji,luciji š.,kikiću,izidoru,bruni,borni,borisu ma cijeloj školi,svima koji će mi kommat.
pussa


17:32 | Komentari 49 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.