utorak, 13.05.2008.

NEZNAM KAJ DA BUDE NASLOV.......

ej ljudi,nije me dugo bilo al nema veze.danas smo pisali prirodulud
svi smo imali knjige na koljenimapartya piričkica niš ne kužibang
baš je bilo ludo hehe.danas smo imali geografiju.trebal nas je pitat al nijeparty.mijenjala sam jednu curu danas na porti pa nisam imala tzk.
neznam kaj su radili al sam vidla da su bili umooooorniiii.neznam kaj da vam još pišem.poslije sam bila na msn-u i tak.jooj sutra pišemo hrvatski književnostnonomoram učit neeeeeeeeeeeee.noovaj post pišem sam zato kaj me moja sestrična nagovorila.neznam kaj da vam pišem.a dobro ovaj
je postek malo kratki al će vam se bar dat čitat.
pozzeki:eli,kiki,mariji,lauri,niki,anamariji,pauli,eleni,elli,pepi,denisu,borisu,borni,izidoru
ma svima,
pussakiss


14:36 | Komentari 41 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.