srijeda, 02.04.2008.

book

hi ljudeki,naslov sam bezveze napisala.baš sam hepi.danas nam je škola počela u pol dvanaestthumbup,inače ovaj sam tjedan ujutro i još smo imali skraćene satove.u školi sam se dosađivalazijevmislim uopće neznam kaj je tu čudno-i tak se većina dosađuje pod nastavom-možda je zanimljivo samo pešutu i još nekim štreberimalud. skužila sam neke stvari o g.g.g-u.mislim one su super,al nekad malo pretjeruju.nadam se da se neće naljutit.i beha ih je počela "mrzit" mislim ne baš mrzit,al dobro,često rade neke probleme,a neke su se pokvarile u školi,a sad su si počele urezivat neke riječi u kožu.ali ja nemam niš protiv njih.nekad me jedna od njih malo živcira-neću reć koja.al sve ok.danas smo imali dva sata matematike i njemački i vjernaukbang.na vjernauku smo po stoti put radili one glupe prjedloge o tome kaj bi mi htjeli radit na vjernaukulud i još moramo to objasnit.kao on nam da neke prijedloge i sad koji se nama sviđa tog moramo objasnit s tim da on dvadeset minuta priča,pa mi još imamo deset min do kraja satabang.
pozzevi eli,kiki,g.g.g,niki,anamariji i svim koji su mi kommali
pussekmah


17:24 | Komentari 41 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.