Smjesak..



Nakon svega ne preostaje nista vec se nasmijati i idemo dalje..


Image Hosted by ImageShack.us


28.09.2007. | 16:56 |
29 K | P | # | ^


lijepo je..



onda kada ne uputis pogled..
onda kada se pisu zli postevi..
onda kada nema dragosti..
onda kada ne idete u denisa..
onda kada ne igrate nogomet..
onda kada nema smjeha..
onda kada ima suza...

mislim da vise blog ne postoji..
vec duze vrijeme..ah...
a ionako nema smisla..pa
nek ga neko obrise kad
se sjeti i ako se sjeti..da..
lalalal

ja sam kriva jer sam pokusavala..
nisam ni trebala..ovako mozda treba biti..
spoznaja pravih vrijednosti i uvid u osobu
kakve jesmo i mi sami..

ljubav je rasla i rasla,
a nada postajala sve manja..
reci mi da grijesim ili da sam
u pravu?
reci mi jer ne mogu
zivjeti u ovom svijetu,
svijetu boli i patnje
suza i tuge
radosti i smrti
ali tebe nema..
i ja sam ostala sama
gdje si otisao?
Image Hosted by ImageShack.us

we against the world...

eh tako...sve je super...
bas lijepo...predivno..
zelim vam puno pozdrava
Ivana
mah-mah


19.09.2007. | 20:22 |
9 K | P | # | ^


..smijat' se kad je najgore a sve u duši nositi...



Tebi je lako
Tebi je lako reći idem,
Jer tamo nisi bio.
Tebi je lako pružiti ružu,
Jer još nisi odlazio.

Tebi je lako reći zbogom,
Da ti nije žao.
Tebi je lako jer ništa neznaš,
Još se nisi rastajao.

Tebi je lako, a ja već znam:
Kad se te stvari dese,
Svatko kad ode ostavi trag,
I dio života odnese.

Tebi je lako reći idem,
I ni za čim ne žališ.
Tebi je lako jer si dijete,
Jer te nisu ostavljali.

-Arsen Dedić.

lana


18.09.2007. | 16:34 |
3 K | P | # | ^




Sutnja.Sutnja se pretvori u laz.
Laz se pretvori u krivnju.Krivnja
se pretvoti u plakanje.Plakanje
se pretvori u tugu.Tuga se pretvori
u bijes.Bijes se pretvoi u poricanje.
Poricanje se pretvori u zelju.Zelja
se pretvori u nemogucnost.
Nemogucnost se pretvori u
neistinu.Neistina se pretvori
u izbjegavanje.Izbjegavanje
se pretvori sutnju.Sutnja...

Kazu da je prijateljstvo
naljepsa vrlina na svijetu
Istina/laz?

Oprost je najteze dati,
a najlakse ga primiti?
istina/laz?

Reci volim te je lako
reci a samo malo ljudi
iskreno to misli i zna?
Istina/laz?

tesko je reci istinu
osobi koju volis?
istina/laz?

Sve se moze
vratiti kako je bilo...
Istina/laz?


Too much love will kill you
If you can't make up your mind
Torn between the lover
And the love you leave behind
You're headed for disaster
'cos you never read the signs
Too much love will kill you
Every time

Izova i iznova gledam njihovu
sliku iznad kreveta i pitam se
zasto?i opet..oh kako bi
htjela da se sve vrati..nemoguce?
razuvjerite me..
molim vas..

No beginning there's no ending
There's no meaning in my pretending
Believe me life goes on and on and on
Forgive me when I ask you where do I belong
You say I (you can do it) can't (you can do it
You can go and) set you free from me
But that's not true
Image Hosted by ImageShack.us


Ivana






15.09.2007. | 18:24 |
8 K | P | # | ^




Zašto me gledaš ravno u oči i lažeš?
Zašto mi lažeš u lice kad znaš da sve znam???



Najjadniji osjećaj. Ili bar najjadniji od mojih sada. Glumimo oboje. A znam da mi laže. Pitam,ne dobijem odgovor? I čemu onda to sve? Suze? Ne opet...
Samo jedna potvrda onoga što je preočito. Svi lažu. I on,i ona.I oni. Ali neka:=)
Vratit će im se,jel ne? Treba:=) Nisam opaka,samo tražim da svatko dobije svoje...
A malo sam i opaka:=)
heh
mahh doooobro...
škola je prekrasna još uvijek. Bijela. Preko puta bazena. Idemo još svi u školu.Lana,Tea,Tonka,Grube,Sod...Matea i Veca i svi drugi. Mirela i Inka:=)
i taaako. Sutra idemo u Varaždin,jedva čekam.Doći će Andrea po nas cure,pa idemo s njom malo tražit neke trgovine(da mi Tonka kupi krunu novu). Andrea je moja najbolja prijateljica iz osnovne škole koja mi jako fali,a ide u Varaždin u školu.A fali mi moje društvo iz osnovne. Ovo iz srednje šteka jako i sve ce se razbit',ćini se.

Društva iz vrtića se ne sjećam:D

ah,danas dolazi Dora,naaapokon.:=)


paaah evo...
pozdrav
svima
njima
i Vedranu,(kid.koala)

lanna


14.09.2007. | 14:54 |
7 K | P | # | ^


Eto malo:=)



Daniel Beni- Anđeo čuvar

Sad kad te nema
Sad kad nisi više tu
Tek sada znam što si mi značila
Ti si bila na mojoj strani ,samo ti
Kad mi je bilo najljepše
Kad mi je bilo najteže
Ti si bila ovdje na mome ramenu
Moj vjerni anđeo čuvar u dobru i u zlu...

Hvala ti i oprosti za sve
Ja nisam tebe vrijedan i ne zaslužujem te
Tek sad kad te nemam
Tek sada znam da si ti
Moja najveća ljubav i prijatelj najbolji
Hvala ti...

Znam da je kasno,
Znam da je prekasno za sve
I znam da se vrijeme vratit nemože
Al želim da znaš
Žao mi je sad što sam te povrijedio
Sad bi sve promjenio
Jer samo ti si bila uz mene dok sam padao
Samo ti si bila tamo
Tamo,kad sam plakao





no comment...
Image Hosted by ImageShack.us

pa pa
lana


12.09.2007. | 16:31 |
9 K | P | # | ^




I mi smo stajali pred skolom kao
dvije curice i spricale se vodom
skakale tamo i cekale princa na
bijelom konju no on je imao
rozu majcu...mislile smo da je imao
neke skolonosti..zatim je naisao tin..
da taj tin..on je volio njega a on nju..i
tako u krug..nitko nije znao sto da radi..
zatim je hipi teta napravila
kavijar i mi smo jeli kavijar..
pa sam se sjetila onda..kada smo
kult hipija vladali skolkom..i stalno
smo govorili weeeeee i pis i svasta..
i tako smo se vrtili na vrtuljku i vikali
weeeeeeeee a na nase iznenadenje
doli crni djecali i pobili nas..a sta's...
dosao je hrvoje..hrvoje je isto imao
neke sklonosti..volio je barit domagoja
pod nacionalnim dok smo se ja i
djecak pogledavali i plakali od smjeha...
cika mate je imao celavu glavu i volio je
duge kose crne sa dredovima..imao je
neku bolest da otme ljude sa dredovima i
zapali ih..valjda dase uzbudi..i tako je
uzeo ivku..curicku koja nije voljela svoje
dredove pa ih je vrijedala..ali njih nije
zapalio nego ih je pojeo..a sta's...
jer je ivka imala napadaje smjeha..
hihihiihih i tako stalno...
Ja sam cijeli dan pjevala:

Moj je poraz vrijedan kao Atlantida,
bolje i propala ljubav nego sida,
i spusti karte na stol jer nije bitno,
jasno ti je da se skidam za sitno ...
Refren:
Odlazim, ja znaš da sutra odlazim,
i ako već te ne volim,
obriši pod od kupaone,
prolio sam vodu i šampone...
Da li znaš
da mene sponzorira Kraš,
jer ti si meni prouzročila akne,
nosit ću te ispod kožne jakne...

naucila sam par novih eng. rijeci
jer meni tako dobroi ide engleski,
ali zapravo sad se ne salim..:D:D
i maja je ostala sa zdjelom radit
da on ima pet iz eng "zasluzeno" i da...
dorola je dirala danas nest..:D:D
i onda sam ja stajala s njom i
zezala se sa vodom ispred skole..
bas je bilo kul..moramo to cesce radit..
i ja sam osla kod tete etike...

uobicajen dan u skoli...

Image Hosted by ImageShack.us

volim kad netko pije pivo:D:D
a ja ga muckam..weeeeeeee
Ivana


11.09.2007. | 15:57 |
15 K | P | # | ^


sreeeetaaaaannnn roooodjennndannnnnn



Prekul subota...
Zasto?
-Bajan je imao rodjendan(sretan mu)I Saneli i Matosu i Josipi
-dobio je lutku na napuhavanje,plavusa,90-60-90,Maju(ja sam joj ime dala).i smece od nas:=)
-slavio je u Medenoj,pa smo prvi put bili tamo,i kul je
-bili smo glavne face u Timeu,zbog Maje,weee
-decki su si popili vise od ocekivanog,al pohvala Fici,Hodaku i Tiboru koji su to najbolje podnjeli.
-Bajan je zaboravio Maju pa ju je Zdela spremio u kosilicu(?!)
-Tonka i ja smo malo pile,nakon duuugo vremena:=) Hodak-Lanna-Tonka-Lanna-Hodak..i tko u krug..
-pleesali smo,pjevali,pili...jeli:=)


i tako...Ma pre pre prekul je bilo...
malo sam si i s Grube popricala:D..(neki vic mi je pricala,jos ga nisam skuzila)
i sa Sodom,iako on nije mogao bas pricati:=)

i dobila sam tri male macke,samo im ne mogu smislit imena:D molim pomoc

ajd sad ulizivanje:
Grube i Tonka,Tea,Mirela,Sod,Veca,Matea,Bajan,Hodak,Mamula,Fico,Berry,Raguz,Matos,Tibor..i svi drugi



btw,neam bas pojma sta se dogadja niti koliko nas je...so

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sod&Maja




09.09.2007. | 17:41 |
8 K | P | # | ^




evo i mene..weee...
pocela je skola naravno..
pa se mi vidimo tek pod odmorima
i to nekad..pih..fali mi ljeto..
no da..
znate onda kada vam jedna osoba
izgradi savrsen svijet i kada vam je lijepo
u to vrijeme..i dugo dugo buudete tamo...
i stvorite naviku..i tako stalno..
i onda ga ona srusi..i onda se
samo pitate zasto bas meni?
a ti si bio tako drag..a sada je
pocela mrznja,zasto?
pogeldam u proslost i sjetim se
svega..svega sto si lagao,
potajno prizeljkivao i kovao?
ali ipak si to bio ti..i to mi je
bilo dovoljno..takav ces i ostati..
do sada..ali ti ces uvijek bit sogi:D:D
dada...
Image Hosted by ImageShack.us

pozdrav lani s prugicamacerek
i toniji i svima ahahah
Ivana(iskra):D:D


08.09.2007. | 16:32 |
4 K | P | # | ^


Tiranic...( Tajranik)



-vrijeme radnje: 30.veljače,2013.godine
-mjesto radnje: jezero Titicaca(između Pitomače i Vtc)
-likovi: Lucas(George Clooney),Ruža(Julia Roberts),Nathan(Brad Pitt),Lovorka(Angelina Jolie)


Lucas i Nathan su isli na kavu u Time… Lucas je nasao kartu za brod na podu u wc-u, dok je Nathan izvukao lovu iz carape i kupio kartu za isto putovanje. Stara histericna Lovorka(Lucasova zaručnica) isto je htjela ici pa si je sama kupila kartu i prikrpala im se… naravno…
O brod je kretao za 3 minute. Morali su se pozuriti da stignu do autobusnog kolodvora*** Usli su u Tiranic… (veliki brod, nepotopiv, kazu najveci do sada)… i sjeli. I tada se pojavila Ona, u kratkim hlacicama, stiklama, stramplicom na ruzice, sa ljubicastom kosom do poda. To je bila Ruza!!! Odmah je vidjela Versačeovu ogrlicu na Lovorkinom vratu i poludila, al znala je da je njena gucci torba fejk!
Pao je mrak!
Ruza takva deprimirana odlucila se plivajuci vratiti u Vtc da si kupi istu. Naisao je Lucas! Vidio ju je da se baca i odlucio je bit batman… Rekao joj je da ce joj kupit versačeovu ogrlicu kad dodju u Pitomacu…(u pozadini Sexy back- Justin). Lovorka je vidjela Ruzu i Lucasa kako se spasavaju, no krivo je protumacila i poslala svog cuvara koji se zvao Tiborg. Osudjena je na kaznu od 100eura za pokusaj ubojstva. .
Otisli su u Medenu kod Bajana na rodjendan. Ruza se napila. I onda su se vratili nazad. On je bio profi fotograf. Kako je Lucas umjesto Ruze platio onih 100 eura,ona je morala pozirati.Ona je bez problema skinula sve sto je trebalo i bila je euforična. Na prstu je imala Lucasov vjenčani prsten od 9 milijuna eura.Tada je Lovorka skuzila da Lucasa nema ,pa je poslala Tiborga da ga trazi.
On je samo nasao njegove carape u koferu,te usput,za osvetu,stavio Lovorkin prsten i carapu,po Lovorkinom naređenju. Krajickom oka primjetio je Monopoly na stolu,sto je znacilo da cu bili tu(i da je Ruža bila plava boja,a Lucas crvena). U to vrijeme su se Lucas i Ruža pipkali na palubi,i Lucas je izgubio carape. Izveli su scenu iz Titanica,kad oni kao lete(uz pjesmu My humps). Pala je noć. I noć je pala. Lucas je morao ići na spavanje,pa ga je Ruža odvela u sobu. Njegovu.
Usput su svratili u sobu gdje je bio njegov kofer da uzme capare,one carape. U njihovoj zajednickoj sobi je bila Lovorka u suzama kojoj je kobajagi nestao prsten. Nije bilo druge nego da pregledaju Ružu i Lucasa i u njegovim carapama nadju prsten.. Lucas je morao biti zatvoren. U sef! A dobro mu je bilo tamo,malo skuceno,ali brojao je lovu,pa se snasao. Usput je u sefu nasao madjarski novi broj Playboya i vidio Lovorku na duplerici. To mu i nije bilo toliki sok,koliko taj da je procitao da ima silikone. Znao je da zbog toga vise ne smije biti s njom. Za to vrijeme Ruža je bila u nikotinskoj krizi i otišla zapaliti jednu na palubu. Vidjela je veeeeliko uže,dovoljno čvrsto da potopi Tiranic,i rekla: A šta'š.
Opušak je bacila u more i otišla tražiti Lucasa. Čula je šuškanje love u sefu i shvatila da je on tamo. No nije više mogla naci papirić sa šifrom,te je pogađala,1245,5657,0795,0907,0302,1306,0701--i ništa. Prošlo je već dva sata i 13 minuta,dok se nije sjetila šifre. Bio je to broj 0000. Malo su se još mazili i žvaljakali 3 sata i 26 minuta, te su se sjetili da bi mogli malo trčkara' po brodu...BROD TONE. Malo su se utrkivali,100m,200m,štafeta. Vidjeli su vodu po podu ali su mislili da netko nije zatvorio vodu u kadi. I tak,ono. Srela ih je Lovorka i usput zamolila Lucasa da joj pricuva njenu torbicu(fejk) i otišla.
Usput su joj na lijepe nokte utrapili luftić te se ona bacila u more,zaboravivši na torbicu(mislim,daaaaj). Lucas je nagovorio Ružu da se još malo vozaju liftom gore dolje. Kad je i ta igra zavrsila otisli su na palubu gdje su culi da šlaufova(?!) i luftića ima upola manje nego ljudi. Naaaravno,nisu se željeli razdvojiti. Samo su oni ostali na Tiranicu,svi drugi su skakali u vodu(na glavu,salto,bomba). Lovorka je,kak smo već ćuli,bila na luftiću,3m od njih. Bila je sva uplakana jer se sjetila svoje Gucci torbice i Diorovog sjajila.
Ruža i Lucas su čekali šta će se dogoditi. Sjedili su na klupici,igrali Kaladont,pjevali,slušali mp3 i to. Ruža se tada sjetila svog mobitela koji je ostao u sobi i htjela se vratiti po njega,jer je trebala dobiti mms od jednog super tipa. Brzo je potrčala,Lucas za njom ali je brod počeo pucati i jedino što su uspjeli je zakačiti ručku Lovorkine torbice za štangu i držali se za nju.
Držali su se 9 minuta! Lucas je brižno rekao Ruži da se drži za njegovu nogu i ne pušta je. Zaboravio je na činjenicu da su mu traperice bile kratke te si je sam došio jedan dio,i sada je taj došiveni dio pukao. Ruža je počela padati i Lucas za njom.
Padali su sat vremena kao u svim filmovima. Pljuuuus,pali su i to točno kraj onog sefa(nije potonuo,nitko ne može objasnit'). To je bio kao za igru mali čamac. Onda su si sjeli na sef,iscjedili odjeću i plutali na vodi. Tada je iz vode izronio Nathan,potopio Ružu(Lucas se nije ni snašao).

Zašto ju je potopio? Volio je Lucasa. Nathan i Lucas su nastavili plutati,raspravljajući o novom bmw-u. Uskoro su stigli do Pitomače,gdje su započeli novi zajednički život u stanu. Lovorka se udala,sada radi kao teta na salteru.
ČIĆA MIĆA GOTOVA PRIČA..


Svaka sličnost sa stvarnim događajima i ljudima je slučajna.


By: Lanna i Tonka:=)cerekcerek

Nije za lijene:=)



05.09.2007. | 14:36 |
15 K | P | # | ^




Heh..skola? A neeeebi neeeeebi neeeeebi neeeeebi. A malo bi:=)
Prvi dan je bio kuuul. Ne zelim se hvalit' svojim uspjesnim prijateljima,al' moram reci da je Sod predsjednik razreda,Kosta zamjenik. Fico je blagajnik. I ja sam:=) A niiiista posebno zanimljivo. Lijepo je biti 2.razred. Poslije skole smo Grube,Tonka i ja isle po gradu kupovat' poklon jednom frendu,i usput traziti meni crne hlace. Heh. U Robnoj smo isle po nesto i taku su simpaticno objasnile da sam ja na sred Robne ispljunula puna usta ledenog caja i bila je veelika lokva a ja nisam znala sta raditi,pa sam vrtila nogom po lokvi da se osusi:=) I taako smo kolegi kupile poklon i sad smo sretne jako:=) Osim sto imamo latinski u dva dana. Uf..
Sjetila sam se nositi fotic u skolu pa sam slikala ljude iz raza. I nekad su malo mene slikali:=)
pah pah..sad cu pozz: ove dve koze,sod,tea,inka,mirela,kiki,ivana,dorax2,hodak,fico,mamula,a ivor i prase i veca i kaaaksa,pa da. I vanja. I ostali:=) kosta roby..maja? marko,bajan,matos...ajde sad dosta ulizivanja,idemo gledat' slike...sretan rodjendan bajanu i matosu..







da sad ne ispravljam show,ispod slike gdje smo nas dvije treba pisati for,a ne or:=) heh


lana


04.09.2007. | 15:01 |
8 K | P | # | ^


Zao nam je...



...izgubiti zivot tako mlad? Zalosno
Izgubli su ga za druge! Oni su nasi heroji!!!!
Ni jedna rijec vise nije potrebna. Decki, zauvijek ste nasi heroji..

Bilo bi lijepo kad bi u svaki komentar kopirali ovu ruzu.. za njih..ionako je to najmanje sto mozemo..

:(

@->--



03.09.2007. | 22:35 |
6 K | P | # | ^


Last time..



Voze se dvoje mladih na motoru...
-Djevojka:''nemoj tako brzo''....
-On:''ne..bas je ludo!''
-Djevojka:''nije mi ugodno..molim te''
-On:''kazi da me volis...''
-Djevojka:''znas da te volim....''
-On:''zagrli me...''
(ona ga zagrli)
-On:''molim te uzmi moju kacigu sa glave,
meni je tijesna, i stavi sebi na glavu.''

-Slijedece jutro u novinama:
motor je imao prometnu nesrecu, jer su kocnice
popustile..........Dvije osobe su bile na motoru......
Jedna je prezivjela...a druga poginula......
ISTINA JE:
On je znao da su kocnice popustile, ali to nije
zelio reci svojoj djevojci.....zelio je posljednji
put cuti njene rijeci VOLIM TE....
zelio je posljednji put osjetiti njen ZAGRLJAJ....
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju
glavu, iako je to znacilo da ce on poginuti...........

Ovo sam nasla na jednom blogu. Jako mi se svidja,jaako jako. :=)

Malo grebe po srcu.. Al lijepo je:=)

Image Hosted by ImageShack.us


Covjek shvati da mu je stalo do nekog tek kada ga izgubi.
nazalost..

p.s. Tonka: Vidi kak je nebo lijepo...
Lana: A gdje je??

ccccc



02.09.2007. | 01:00 |
17 K | P | # | ^


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (4)
Rujan 2007 (13)
Kolovoz 2007 (13)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


'ko je in? mi smo in!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Grube i Lanna i Tonka
15 sitnih godina..
gimnazija..
time..
pekara do denisa
i deeenis
konzum..
igraliste kod gime

ajd, ajd... malo
sta vole:
papat kokice,
terra novu, pjevat, plesat
košarku, bolerčeke,
crnu boju, icq,
cedevitu, Dinamooo,Hajduk
bit sexy, slikat se(ne Ivana),
mobitele,more,djecake
sebe
Image Hosted by ImageShack.us



a ne vole..ajoj
ucit, neke ljude, hladnu
pizzu, kisu, gubit, krv,
hlače drecavih boja,
kad nema broja nicega
za kupit...uf

zelimo:
mir u svijetu:)
ravnopravnost
..jos puno toga...

uglavnom nas vidite sa:
lukom,ivanom,mirelom
ivonom,teom,majom,
dorom, kikijem, prasicom,
ivom,kikom,damjanom,
inkom,brizzom,ivorom,
ringijem,doroteom..
i sa jos par zgodnih
djecaka i curica iz vt

bolje ovo ne citat.. i bez hrpetine komentara...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10
Tonkin decko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Grubin decko

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-10
Grubin 2. decko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tonkin 2.decko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Lannin decko

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nas SoDek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
:D :D


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mirelica,naopacke :D


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
toooonka i sod


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
tooonka i mamula



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cure igraju skolicu(slika malo suga)



...


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Grubisa
Blonds
Iva
Tea
Brizko
Matea i Adriana
Drpa
Dinka(:
zrne
fico
Sanela
Iva
vlatko i damjan
vana i nata
Iva P.
vanja
mali ervin
monchy(plavusha)
_m@t@_
Kiki...
Evelyn













Kelly Family:)


If I would tell you
How much you mean to me
I think you wouldn't understand it
so I wait, I wait
Until this day comes
When you will understand me

But I can't help myself
I can't stop myself
I am going crazy
And I can't stop myself
I cannot control myself
I am going crazy

Chorus:
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you
And I love you
I want you
I wanna talk to you
I wanna be with you

I cannot change it
I'm sure not making it
One big hell of a fuss
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy

Chorus

Kiss me thrill me don't say goodbye
Hold me love me don't say goodbye
Oh oh oh don't say goodbye

But I can't help myself
and I can't stop myself
I am going crazy
I cannot turn my back
I've got to face the fact
Life without you is hazy


Chorus

Oh oh oh
Oh oh oh
Kiss me goodbye


Ako te odvedu...


Pogledom me miluje
k'o da me dodiruje
i svaki put
kao da je prvi
Ja stalno mislim prestat ce
iz cista mira nestat ce
al' pozuda ne prestaje
ti si mi u krvi

Toliko dugih godina
uzimanja, davanja
ostajem posljednji i prvi
Zbog tebe sanjam Cigane
i smisljam slatke prevare
al' djavo se ne predaje
ti si mi u krvi

I ako te odvedu
Cigani cergari
ili te ukradu strasni haremski cuvari
Ako te odvedu
ja cu da poludim
bez tebe ne umijem vise jutrom da se budim

Ako te odvedu
sve ce da se srusi
Pamti me k'o prijatelja, cuvaj me u dusi
i onda
kad mislis da je prekasno za snove
za sve

Toliko dugih godina...

I ako te odvedu...

The hottest songs from Zdravko Colic



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Aaaa... pre...predobro...:)


Linkin Park Lyrics



Linkin Park Lyrics








Dear Mr president Lyrics







Bring Me To Life Lyrics



Bring Me To Life Lyrics