PETO POGLAVLJE(COPYRIGHT)


Evo samo kratka obavijest mojim citateljima.Da pocela je skola ali zato cu uredno svake subote napisat novi post i mozda koji put kad mi mame ne bude doma ;).Pozdrav svima kojima me citaju,a posebna pusa slatkom sarkasticnom decku.

5.POGLAVLJE

CETVRTAK
Probudila sam se oko devet.Obicno mi u ovo vrijeme dode mama i budi me.Ali sam danas bila brza od nje.Cekajte.
-5,4,3,2,1!-odbrojavam.
-Mel, dizi se!-kaze veselo.
-0!-zavrsim odbrojavanje.
-Budna sam.-odgovorim pospano.
-Sto je rec?-
-Hoces li mi dati deset kuna jer sam se ranije probudila.
-ha, kad bi meni dali tako deset kuna svaki put kad se probudim ranije, bila bi bogata i davala bi ti pedeset kuna.-nasali se.
-Ha ha ha ha!Bas si duhovita.-sarkasticno joj dobacim.
-Ustani, ides na gitaru!
-Evo cekaj.
Izgubila sam tek zbog onoga jucer zato nisam nista doruckovala.Kao obicno obukla sam crni topic,pocijepane traperice i crne starke.Bilo je suncano i vruce.Odmah sam pomislila na Antonia i kremu za suncanje.
-Elena!!-viknem.Stajala je ispred Mozaika.
-Cekaj me.
-Ej Mel, ajmo ovaj pu ic na gitaru.
-Moze ali svejedno cemo pricat, jer ti imam puno toga rec.-odgovorim joj.
-Pa naravno.
-Dobar dan, barba Ante!-kazemo uglas.
-Dobar dan.Uzmite stolice pa cemo poceti.
Puna dva sata Elena i ja smo samo pricale.Ispricala sam joj sto mi se dogodilo na plazi.Slusala me pozorno i naposljetku rekla:
-Mel, ti si totalno glupa.-sapne mi.
-A bas ti hvala.Zasto sam ja glupa?-ljutito je upitam.
-Tip je zaljubljen u tebe, a ti se prema njemu ponasas kao govno.
-Ja tog tipa samo poznavala tri sata, necu zaljubit u svakog koga vidim.
Tada me pogledala ljuto i znala sam na sto misli.
-Marko je bio iznimka.-ljutito kazem.
-Pa ako si vec pocela s iznimkama napravi jos jednu.-mudro izvali.
U tom trenutku stigla mi je poruka.
“Stvarno mi je zao zbog onoga jucer.Volio bi da budemo prijatelji.Hocemo li se naci.Antonio.“
-Evo poslao mi je poruku.-kazem zbunjeno i dam joj da procita poruku.
-Pa odgovori mu, tele moje!-uzbudeno mi naredi.
“Kao prvo odakle ti moj broj?I drugo,gdje cemo se nac?“
Dala sam Eleni da procita sto sam napisala i samo mi je dala znak odobravanja.Ubrzo sam dobila odgovor.
“Vanu sam pitao, bojao sam se da bi mi dala krivi broj.Mogli bi se naci u dardinu oko sest.“
“Dobro.“
Imala sam osjecaj da ce se nesto dogodit i stalno me proganjao taj osjecaj.
-Nastavnice, mogu li vam pokazati sto sam skladala.-uzbudeno ga upitam.
-Naravno da mozes.Dodi ovamo.-nasmijeseno mi odgovori.
Zasvirala sam ono sto bi trebalo biti prva strofa i zapjevala.
-Nastavi ti samo.Netko mi je dosao u posjet.Poslusala sam ga i nastavila svirat.
-Odlicno svira.Zar se ne slazes?Ovo je ona skladala.-kaze svom posjetitelju.
Nisam ni vidjela tko je jer sam bila zauzeta sa sviranjem.
-Imas lijep glas.-kaze mi poznati glas.
-Hvala.-kazem i podignem glavu.
-Antonio?!-viknem zbunjeno.
-vruce mi je.-nasali se nastavnik.-Pretpostavljam da se znate.
-Nastavnice, mogu li caskom vani?-zamolim uljudno.
-Slobodno.-odgovori mi.
Elena je samo ostala otvorenih usta.He he nije mi bas vjerovala da je komad a sad se sama jadna uvjerila.On je takoder bio pomalo zbunjen te se na brzinu pozdravio s nastavnikom.
Izasao je da me sustigne i uspio je.
-Nisam znao da sviras gitaru.
-E pa sad znas.Ti ne znas nista o meni a htio bi da budemo prijatelji.-ljutito mu dobacim(sto sam opasna).
-Ja bih primirje.-zamoli me umiljato i napravi facu kao da ce zaplakati.
-Ok, ali samo prijatelji.
-Odlicno.-razocarano odvrati.-Moze li barem jedan prijateljski zagrljaj primirja.
-Moze, ali prijateljski.-strogo napomenem.
Bilo mi je lijepo, a cini se i njemu.Ne znam koliko smo dugo tako ostali ali znam da je sve dok se nisam sjetila Marka.
-Moram ubrzo otic doma.-kazem.
-Ajde uzmi gitaru, pa cu te otpratit.
-Ok.-kazem veselo jer cu imati drustvo i nece mi bit dosadno(he he vi znate da to nije jedini razlog.)
Cijelim putem smo pricali i upoznavali se bolje.Uskoro sam sve saznala o Antoniu.Ima 14 godina.Svira elektricnui gitaru u bendu.Najdraze jelo mu je tjestenina i voli voce(bas kao ja).Slusa grupe poput All american rejects,Fall out boy...(uglavnom sve sto i ja).He is single(to ste sami zakljucili).Ima brata i sestru.Htio bi postat glazbenik.I jos puno stvari sam saznala a i on o meni.
-Tu zivis?-upita me.
-Aha.Cujemo se.-brzo ga pozdravim.
-A moze li prijateljska pusa sad kad smo sluzbeno postali prijatelji?-umiljato upita.
-Previse trazis mali.-smijeseci mu kazem i dam mu jednu brzu pusu u obraz.
-Ciao.-zaneseno kaze.
Moram priznati i ja sam bila na sedmom nebu i malo mi je falilo da ne pocnem skakati od srece.Elena vjerojatno umire od znatizelje, pa neka jos malo umire.Ja imam puno vaznijih stvari za ucinit, Npr:sanjariti.


15.01.2006. | 19:39 | 8 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


bla,bla
blog ka i drugi blogovi.nadam se da ce vam se svidit ako vam se ne svidi sta cu vam ja


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ljudi najbolji kviz ljubavi posjetite
Dunja
Pedrito
Stipe
Lara
Fucker
Grga
Antonia
Gogo
Dado



nesto o meni


-zovem se Dunja
-idem u sedmi razred
-zivim u splitu
-slusam novi punk rock
-najdrazi bendovi:my chemical romance,fall out boy,sugar ray, sugarcult, starting line, taking back sunday, sum 41, blink 182,matchbook romance,all american rejects,wheatus,green day,simple plan...
-sviram saksofon u galazbenoj skoli,gitaru,malkicu bubnjeve
-slikam i citam,bavim se jogom, i volim filozofirat
-sarkazam najjaca strana
-najdrazi pisac stephen king,agatha christie,r.l stine ima ih jos
-volin izlaziti s prijateljima i volim svoju muziku
-mrzim ogovaranje i laganje
-bik po horoskopu

Web Counter
Web Counter


Cursors