eto petak a ja mislila da je srida


dosadnoooooooooooooo je.bila san jucer s frendicom i nekom zenskom u grad pa jebote sta su me vukle po ducanima.mrzim soping fujjjjjjjjjjjjjjj samo gledas stvari koje neces kupit i koje ti se ne svidaju ali moras rec da ti se svidaju na nekoj osobi da se ne uvrijedi.vidila san neku zensku vuce momka po ducanima a jadan on.rekla san mu na kraku da se suosjecam s njim.jadan ne bi ja vukla tako nekog.onda su me odvuke kraj doma za muske na st3 o moj boze kako su glupe.one se smjeskale nekim glupanima a ja sa strane bljuvala od gadosti fuj fuj fuj.eto tako malo da opisen glupi dan.danas je petak 13 jupi(sarkazam)a to su sve gluposti 13 je neutralan broj a ne nesretan.meni je tuzno jer san mislila da je srida.smrc dovidema ;((


13.01.2006. | 17:09 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


bla,bla
blog ka i drugi blogovi.nadam se da ce vam se svidit ako vam se ne svidi sta cu vam ja


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ljudi najbolji kviz ljubavi posjetite
Dunja
Pedrito
Stipe
Lara
Fucker
Grga
Antonia
Gogo
Dado



nesto o meni


-zovem se Dunja
-idem u sedmi razred
-zivim u splitu
-slusam novi punk rock
-najdrazi bendovi:my chemical romance,fall out boy,sugar ray, sugarcult, starting line, taking back sunday, sum 41, blink 182,matchbook romance,all american rejects,wheatus,green day,simple plan...
-sviram saksofon u galazbenoj skoli,gitaru,malkicu bubnjeve
-slikam i citam,bavim se jogom, i volim filozofirat
-sarkazam najjaca strana
-najdrazi pisac stephen king,agatha christie,r.l stine ima ih jos
-volin izlaziti s prijateljima i volim svoju muziku
-mrzim ogovaranje i laganje
-bik po horoskopu

Web Counter
Web Counter


Cursors