Every day is same


ovo je naslov moje pisme koju cu uglazbit s prijateljicom odlucili smo da necemo jos brzat s bendom jer je skola a meni su ocjene u kurcu i nemam vrimena zbog glazbene.eto pa mi je komentirajte.

Every day is same
Chorus:
Every day is a differant day
but all the days just feel the same,
my heart is breaking and my soul is faiding away
I can`t take it anymore and I cannot ignorewhat is happening to my and this world are we changing every day.

1.strofa
i`m so empty
nothing changed,is all the same
in love so miserable
in life without a soul so help me to find myself
help me,help me

chorus:

2.strofa
Every day is the same
violence,hunger and emptiness.
God are you listening we are small and the world is big
is there hope for final happines
we don`t have faith, we are alone

Chorus:

we are going to the flames,that day will set me free
are you listening
so help me!!!!!!!!



03.01.2006. | 17:28 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>


< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


bla,bla
blog ka i drugi blogovi.nadam se da ce vam se svidit ako vam se ne svidi sta cu vam ja


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Ljudi najbolji kviz ljubavi posjetite
Dunja
Pedrito
Stipe
Lara
Fucker
Grga
Antonia
Gogo
Dado



nesto o meni


-zovem se Dunja
-idem u sedmi razred
-zivim u splitu
-slusam novi punk rock
-najdrazi bendovi:my chemical romance,fall out boy,sugar ray, sugarcult, starting line, taking back sunday, sum 41, blink 182,matchbook romance,all american rejects,wheatus,green day,simple plan...
-sviram saksofon u galazbenoj skoli,gitaru,malkicu bubnjeve
-slikam i citam,bavim se jogom, i volim filozofirat
-sarkazam najjaca strana
-najdrazi pisac stephen king,agatha christie,r.l stine ima ih jos
-volin izlaziti s prijateljima i volim svoju muziku
-mrzim ogovaranje i laganje
-bik po horoskopu

Web Counter
Web Counter


Cursors