about me...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
ja vam se zovem Andrea..al me svi zovu Rea...rođena sam 11.06.1993.Živim u Zagrebu,"školujem se" u Maruševcu kod Varaždina (seljokiiii),ali najviše od svega volim Viroviticu..Ja sam vam čudna biljka...uglavnom slušam rock,metal i nešt malo techna i punka..najdraži bendovi su mi system of a down,linkin park,disturbed i korn..ali slušam još puno drugih bendova:opća opasnost,metallica,prljavo kazalište,guns and roses,foo fighters..itd..volim pivo i pizzu,volim prijatelje,Time,volim crtat,volim plesat i pjevat,volim kišu...ma ugl. volim ja puno toga..zubonajbolje pjesme:SUGAR,Down with the sickness,Y all want a single,Beer,Word up!,Chop suey,Wait and bleed,Atwa,Twisted transistor,Prison song,Šupak,Jednom kad noć,Toxicity,kurve,Heroj ulice,All my life,B.Y.O.B.,Question,blablabla...

Slikice

haha ovo sam našla na netu..
Image Hosted by ImageShack.us


i još jednom Iwsha!.u sexy izdanju..lol




ja i dayanka

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ovo smo ja i moje best frendice..



sexichke moje..hihi



mare moja zbunjena..




ma vale moja..



ja i moja iwsha..

Image Hosted by ImageShack.us


ovo vam je ljudi moji:fegy the mafijaš..lol..yes



ha,ha opet mare..



hm da ovo sam ja sa dugom kosom i pramenovima..lol..



ovo smo ja i moja dayanka..hehe

Image Hosted by ImageShack.us


jaaaaa

Image Hosted by ImageShack.us

efo dayana...lol

Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moja iwanka i naravno dasha..

Image Hosted by ImageShack.us


me again..
Image Hosted by ImageShack.us


dum@..
Image Hosted by ImageShack.us


teica...

Image Hosted by ImageShack.us


ljuby,moj@ cimeric@
Image Hosted by ImageShack.us


tanjic@ moja šlatkica and me..
Image Hosted by ImageShack.us


u time-u

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ja i seka tea

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (2)
Rujan 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

a neam šta opisivat..još jedan blog,poput drugih..(dobro malo drugačiji xD) i tak..uostalom vidite sami..lol

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Blog servis


~moja iWuShA

~v@Ł€

~zbunjolica ;)

~dum@

~emm@

~jullyshka

~berislav

~cool dizajnovi

ZAKON SLIKICE...
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



MySpace Layouts





MySpace Layouts



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



EFO VAM MALO AFTIĆA.....


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


BEER IS GOOD!

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 10.11.2008.

Pa reko ewo mene nazad!

Jebote kako dugo već nisam ništ pametnog napisala...
.a šta ćeš kad puno učim i tak to...heh (moš mislit).
..ugl. došlo je do puno promjena u mom životu...al sve se dogodilo tak brzo da ni sama nisam svjesna...
u biti...imam novog dečka...
sretna sam al još se prisjećam prošlosti...
neznam..mislim da sam ispravno postupila..
al opet nekad to dovodim u pitanje...
dost sam zbunjena ovih dana...svašt se događa...
ali sve u svemu ne mogu reći da sam tužna ili u kurcu...
zasad neam razloga...
joj wolim puno sve moje frendice i neznam stvarno šta bih bez njih...
puno su bile uz mene i podržavale me manje više u svemu...
ma glavno da su bile uz mene jer nisam sve mogla sama...
puno vas sve pozzam....
ma znate vi tko ste..heh...
ae ljubim was...see ya!



| komentiraj! (15) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.