Sugy

19.07.2006., srijeda

Malo za decke.....hehe




- 14:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Free Site Counter
Free Site Counter
Oj ljudi! OVO MI JE NOVI BLOG! NIJE NES!
TEK SAM GA POCEO RADIT! Nadam se da ce
vam se svidit! Ostavljajte komentare burninmadmad....heh smijehsmokin



Mile Kitić-Svi bi hteli tebe



Nekima si dužna ,debela i ružna
a znam da si nedužnaaaa….
Drugima si smešna ,mršava
i gresna a znam da si
bezgrešnaaaaaa……


Ref:

Svi bi hteli tebe, tebe pored
sebe, al nemogu zato mrze teeee…
Sve te žene mrze, mrze radi mene
nedam tebe jednu za njih sveeee…

Svi bi hteli tebe, tebe pored
sebe, al nemogu zato mrze teeee…
Sve te žene mrze, mrze radi mene
nedam tebe jednu za njih sveeee…


Za neke si mala, naivna i slepa a
meni si prelepaaaaa……
Za mene si sjajna, a za neke još
bolja, a znam da si najboljaaaa…

Ref:

Svi bi hteli tebe, tebe pored
sebe, al nemogu zato mrze teeee…
Sve te žene mrze, mrze radi mene
nedam tebe jednu za njih sveeee…

Svi bi hteli tebe, tebe pored
sebe, al nemogu zato mrze teeee…
Sve te žene mrze, mrze radi mene
nedam tebe jednu za njih sveeee…
nedammmmmm tebe jednu za njih
sveeeeeeeeee……..




Nedeljko Bajić Baja-Vatreno Krštenje







Sjediš preko put dok mi pogled luta
ti gledaš u mene bez imalo treme,
saaaaalješ mi jasne signale da priđem,
kažeš ličnu kartu si dobila u martu
pa ti ukus fina i ljubavi da probaš…
da pomešaš van kuće zoru dočekaaaaš ,
prišla si prva i rekla baš bi bili parrrrr ….
prišla si hrabro i rekla predimo na stvaaaaaarr….


Ref:

Vatreno krštenje da ti budemmmmm, kažeš, kažeš
sve bi mi dala , a šta bi kad bi tražio ti srce
nevaljala mala, malaaaaaa………

Vatreno krštenje da ti budem, ti si ona sto bi sve
da proba , ali si na pogrešnoj adresi jer ja nisam
laka robaaaaaaaaaa…………..


Stalno mi se smešiš sa mnom bi da zgrešiš ,
pa mi na brzinu proričeš sudbinu, kažessssss da
samo za tebe sam rodennnnnn..........
Bas mi ne daš mira dok muzika svira,
kako pjesma krene igraš oko mene
zaaaaavodis do ludila me dovodisssss….
prišla si prva i rekla baš bi bili parrrrr ….
prišla si hrabro i rekla predimo na stvaaaaaarr….


Ref:

Vatreno krštenje da ti budemmmmm, kažeš, kažeš
sve bi mi dala , a šta bi kad bi tražio ti srce
nevaljala mala, malaaaaaa………

Vatreno krštenje da ti budem, ti si ona sto bi sve
da proba , ali si na pogrešnoj adresi jer ja nisam
laka robaaaaaaaaaa…………..