nedjelja, 13.08.2006.

E pa danas je baš neki glupi dan

Pa u ostalom što me ovi radnici pilaju non-stop sa svojim građenjem zgrade u rano jutro headbang!!Uništila mi se majca u mašini......sada više nije žuta nego plavo žuta neka bolesna boja a što je najgore ja sam to htijela obuć danas za van..Ah da jučer u 01.30 oni idioti iz Uljanika koji imaju koncerte-viva la pola-60 godina punka u puli ili kolko već su tako jako svirali da sam čula svaku fucking riječ koji su oni pjevali tj.ako se to može tako nazvati više su se derali no!!Eh da ima li ko od vas buraza koji ga tako pila da bi ga najrađe poslali...zna se di!!blabla.Ma on nije normalan....ali kao što vidite opet sam promjenila dizajn onaj mi nije bio baš.Eh da vidim da si je nives dala oduška u komentu how nicenaughtyE pa baš mi se neda pisati da napisat ću novi post kada mi se bude dalo...r4p 4 lif3

- 14:56 - Tvoje riječi ( 6 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.