četvrtak, 10.08.2006.

Javlja vam se presvjetlo Ja

Pa evo malo dugo nisam napisala post.ne da mi se.Bila sam u Sloveniji bilo je pre jako.Ful sam htijela ostati još malo ali naravno Marina je morala doći kući.Jako mi je falo moj dragi pas Archie joj kako je bio sretan...ali evo je otišao moj jadni pas dobro išao je kod bake.Malo sam se promjenila počela sam slušati rap ali ne 50 centa 2 paca il takvu kmomercijalu......ne da mi se više pistai nemam ideja.E da Nives se promjenila odhebala me i otišla sa svojom ekipom....ah takav je život prevrtljivim ljudima dosade najbolji frendovi nije ona kriva.Sada će srednja malo me ful trta ma joj.evoi javim vam se još koji pu.r4p 4 lif4wave

- 10:56 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.