četvrtak, 15.06.2006.

>Da evo došao je i taj dan napustila sam školu=[.Bilo je ful čudno kada sam ušla u Barin razred i nije me bila trta da ce me pitat,ili tako nesh.Ful se bojim srednje jer ono opet nova uklapanja nova društva nove profkea u mojoj školi sam bila "stara" i znala sam svesmijehA sada kao neka zgubljena ću tamo.....ma pitaj boga što.Brebrzo je došao taj kraj koji sam čekala 100 godina ali ipak nije veselo se odvojiti se od svoji frendova s kojima sam odrasla praktičkikiss..Ali najbolje je što više nema nakih ljudi koji su me zbilja davili napr.Erna .dobro ona nije mene glnjavila ali je bila davež nad davežima da si bang u glavu.A baš je neki čudan lik ala Steve Urkel samu u žeskom obliku rofl.Sa nekim ću ići u srednju sa dvoma ili troma samo se moram ja prvo upisati u školu pa ću onda ići s njimarolleyesŽelim pozdravit sav 8.a a pogotovo Tamy..Mare02..,Ervinu , Ervina Valentinu ,Miu Elenu Miu,Iwe, i sve ostale s kojima sam bila u razredu....pusa.wave

- 15:50 - Tvoje riječi ( 2 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.