subota, 16.02.2008.

evo na meni je red za novi post vech neko vrijeme.zaliven

ovaj blog i nije neshto popularan bash al nema veze, meni je najljepshicerek

nemam bash neku inspiraciju al bolje ishta nego nishta. da.

kako cheo kazhe: shteta je ne iskoristit tako uzbudljiv dizajnsmokin

hehe.

razmishljala sam ovih dana proch u d.r. al neda mi se bash pred natjecanje. nebi stara dala. a i s novcima bash nisam najboljenamcor treba izdrzhat tolko subota u mjesecu hhsmokin

al zato che doch muhamed brdu yes

ovih dana se buco i buca nisu chule. prestrashno nono al zato sad nadoknadjujemo wink

imamo jedno pitanje za vas:
puding od sira ili krushaka?

meni od krushaka definitivno njami njami

e da imadem jednu novost za sve vasnaughtywink

josh malo pa chu prech super marija:finofino

=)

ne valja ovaj post. stari sam obrisala i ajd bok.

haha...a ne bash je glup. nije dobar. no

obechala sam si da chu do ljeta nauchit koristit fotoshop. nadobudna sam ja. thumbup a cilj mi je obradit bucotu neku sliku onak sexy u fotoshopu.

uuuuyes

kul.

ajde vidžamo se ljudi.

moramo ozhivit ovaj blog, a vi ste tu da komentirate. iliti buco je tu da mi ostavi sad 50 komentara :wink

ajde uzhivajte i sve i tako dalje i tako ljepshe...il kako vech.

puuuussssaaaa! fino

kissi kissi

Image Hosted by ImageShack.us


cerek

satine wink
- 16:18 - Komentari (22) - Permaljink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.