Linkovi
Blog.hr
Croatian metal and rock
Internet Monitor

dakle..ak je neko kreativan...
najdrazi pjesnik
nekaj kaj se nemre opisat
najdrazi konj



****************************
"sagradio sam tako predivne
dvorce u oblacima
da se na zemlji
zadovoljavam sa rusevinama...

nekad ovo bijashe zabavno


HALI GALI HALID-SAMO NOCAS DA ZABORAVIM TUGU

Nocas je na nebo otrovan mjesec izašao
A ja sam slomljena srca ispod njega stao
I gledam zvijezde kako trepere
A tijelo i dušu mi bol vene

Doci ce kraj i nevolji što nas prati
Dohvati cu i ja jednog dana dugu
Samo nocas da zaboravim tugu

***************************
OBDUKCIJA-SATAN PANONSKI



Ulazim u prostoriju hladnu,

želim vidjet' tebe mrtvu jadnu,

đelat hladnjak ogromni otvara,

preda mnom tvoja grozna pojava.

Tvrda si i poluukocena,

gola potpuno, hladna, ledena,

trbuh ti naduo, puna jesi vode,

voda ce suknuti kada te ubode.

Zašto si rano život sebi uzela,

u mutnu rijeku mlada skočila,

ružni su ti unutrašnji organi,

a pušit si ga pocela tek od lani.

1985.."

***************************


svi smo mi kreteni svoje vrste

01.02.2006., srijeda

blah

neki dan je neko spomenuo da ce 2012 biti smak svijeta. Ja nemrem docekat da se to desi vishe..
pa ovo sve nema smisla.. iz dana u dan sve nesto a u stvari nista. mozda sam stvarno poremecena, al meni je fakat svega pun kurac. sve je besmisleno. mozda me primila melankolija, mozda me nikada ni nije pustila. i onak super mi je kad drugima podignem raspolozenje , a sebi jednostavno ne zelim. tako barem ispada.
ja stvarno ne vidim smisao u ovom zivotu..
rodjen da umres..
radis za sta? mizernu penziju......
s nekim si da ne bi bio sam..
ili sam ja stvarno postala prezahtjevna ili sam shvatila da nista nema smisla..
dizem se ujutro, odem radit, odradim..dolazim doma strgana.. odem na neku kavu.. druzenje i sranja.. minusi na racunima..sex...kvazi ljubav...kvazi uzivanje u nekim stvarima.. ponekad je to uzivanje i stvarno.. al sve manje i manje..
neka dodatna edukacija.. neka dodatna sranja.. neka dodatna depresija..
ne kuzima ja poantu ovog zivota..stvarno ne..
i sama sebe pitam masu puta, zasto su neke stvari takve kakve jesu i zasto su neki ljudi takvi kakvi jesu.. i najgore od svega kaj neko citanjem ovog pomisli totalnu krivu stvar..
ja sam skroz dobro..
nisam tuzna..nisam nesretna.. al nisam niti sretna..
ravnodusna...
mozda je to i jednadzba kojom cu se uklopit u ovaj svijet..
mislim da je bolje da ne mislim..

- 18:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ono što jesmo, proizvod smo vlastitog razmišljanja.
**************************
One Lonely Visitor-Chevelle


Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?

Knew you were here,
Sister confirms suspicions,
And beside the note,
You left on my bed
Where I held you so close.
Did you think I'd forget?
Couldn't be more of a mess,
For to breathe,
Used to be another way,
I'd take you in.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
That I feel a break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Now it seems there's a choice,
That began with a break,
So today,
Know that never again,
Will I know you that way.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
I'm gonna break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
***************************
mail
ssuzyf@gmail.com

****************************
m.twain

da je covjeka stvorio covjek,
sramio bi se njegovog ponasanja!


ako se prisjetimo da smo svi pomalo ludi,
zagonetke nestaju i zivot postaje razumljiv.