Linkovi
Blog.hr
Croatian metal and rock
Internet Monitor

dakle..ak je neko kreativan...
najdrazi pjesnik
nekaj kaj se nemre opisat
najdrazi konj



****************************
"sagradio sam tako predivne
dvorce u oblacima
da se na zemlji
zadovoljavam sa rusevinama...

nekad ovo bijashe zabavno


HALI GALI HALID-SAMO NOCAS DA ZABORAVIM TUGU

Nocas je na nebo otrovan mjesec izašao
A ja sam slomljena srca ispod njega stao
I gledam zvijezde kako trepere
A tijelo i dušu mi bol vene

Doci ce kraj i nevolji što nas prati
Dohvati cu i ja jednog dana dugu
Samo nocas da zaboravim tugu

***************************
OBDUKCIJA-SATAN PANONSKI



Ulazim u prostoriju hladnu,

želim vidjet' tebe mrtvu jadnu,

đelat hladnjak ogromni otvara,

preda mnom tvoja grozna pojava.

Tvrda si i poluukocena,

gola potpuno, hladna, ledena,

trbuh ti naduo, puna jesi vode,

voda ce suknuti kada te ubode.

Zašto si rano život sebi uzela,

u mutnu rijeku mlada skočila,

ružni su ti unutrašnji organi,

a pušit si ga pocela tek od lani.

1985.."

***************************


svi smo mi kreteni svoje vrste

26.10.2005., srijeda

i tak...

prekrasan je dan..
imam miljon i jednu obavezu..
nis mi se neda..
raskoplai mi cijelu cestu
auto mi zgleda ko da zivim u nekoj selendari bez imalo asfalta..
popih odlican cappucino..
slusam pepperse...
i dobro mi doslo da imam nekog ko bi me sad malo grlil :D
ahm.. meni je danas proljeche :)

idem bit produktivna!

- 11:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

19.10.2005., srijeda

nda..

sranje again...

prvo ujutro zakasnim na job...
izignorirala sam sat ustvari stisnuh umjesto ponavljanje alarma jebeni stop!

zatim odem radit..

odem na faks.. ispit..
jebeno prebacen za sljedeci tjedan..

odem na neki razgovor za job..
we shall see

dobivam sms..
ak ne donese pare u roku osam sati zovem policiju..

zbunj...

frend je podstanar kod mojih pacijenata i nije im platil i onda su mene nasli jebat

treci slom zivaca...

idem opet radit..
oper sms...

u picku materinu, kakve ja veze imam s tim kaj on nema para!??!?!?!

odlazim do njih, objasnjavam im sve..luda i nervozna..

dolazim doma..
kuham kavu...

pustam si panteru..
stari urlice da stisam te idiote..

razmisljam dal da uzmem lexaurin il da se upucam jednostavno..

e da.. i onda zovem frenda..kao kad se vidimo.. on veli ne znam..
ja reko jel znas otprilike...
ne zna..

blah....

i eto.. imam jos cca pol sata i moram ic do jebenog zubara...

i onda brijem da idem doma..

nagutat se tableta i prespavat ovaj fucking day!

- 15:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.10.2005., utorak

pun kurac mi svega

al bash pun...
i posla
i faksa
i svih silnih sranja koja se iz dana u dan nakupljaju sve vise
i pun kurac mi je onih debilnih recenica.. bit ce bolje
bit ce moj kurac bolje...

i ne kuzim zakaj se stvari tak debilno odvijaju?!?!
zakaj nemre nekaj bit onak normalno?

zakaj je sve tak u kurcu?

aj, ok, nije sve..
al meni danas je..

i da bar oce doc taj jebeni smak svijeta, pomest sve sile pizdarija i da se reinkarniram u maslacak pa nek cucki pisaju po meni, bolit ce me kurac tj latica il kaj vec...

arghhhhhhhhhh....

pucala bi danas po svima, onak full jako..
i onda bi jos i zapalila sve..
dva put
za svaki slucaj da nekaj nije izgorilo do kraja..

i tak..

malo sam neuroticno psihoticna danas...

bit ce bolje

BUAHAHAHHAHAH

blah

- 18:30 - Komentari (5) - Isprintaj - #

09.10.2005., nedjelja

hugs...

oprala me neka depra, without any good reason..
ustvari danas se osjecam usamljeno...
fali mi neko s kim bi mogla sutit zagrljena..

ahm.. stvarno ne znam bit solo..

i ne znam dal cu se ikad naucit..
nit se zelim ucit bit solo..

volim imat nekog pokraj sebe..
volim kad mogu nekog usrecit..
volim kad mogu nekog zagrlit..
nasmijat se..

uh...
bas me pere...

jos bi skontala da mi se raspolozenje spusta mozda zato kaj slusam neku njonjavau muziku, al ocito da na mene bodycount,pantera, muse, RHCP, metallica i dead kennedys imaju suprotan ucinak..

zbunj...

ahm...
mmph...

hrpa neartikuliranih glasova...


- 13:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.10.2005., utorak

DILEMA: PRIJATELJSTVO vs. MONEY

ima dana kad sam u ogromnim dilemam... u zadnjih par dana razmisljam koliko zapravo dopustam biti iskoristena od prijatelja i dali je uopce moguce bit iskoristen..
evo primjer.. moja najdrazha frendica, jedna od dvije najbolje.. majka dvoje djece.. neki dan je trazila od mene da joj posudim 100kn jer ima prazan frizider.. Nazalost, nisam joj mogla posudit jer mi fali cca 5 kn do nedozvoljenog minusa ( ja fakat ne znam s novcima).. ona se nije naljutila ni nista, sve 5. drugi dan ja kod nje, sjedimo, kafenisemo i brbljamo.. kod nje su i dva frenda i njen muz..
muski dio brblja o tome kak si moraju nabavit nekaj za pusit.. muz od moje najdrazhe veli da on ima 120kn i da ce on za te pare uzet! meni u glavi ogroman zbunj.. i mislim si ko je tu lud.. jucer ste me zicali 100kn jer niste imali kaj za jest, danas je on nabavil neke pare i odma ce to ubit na travu?!?!?!? pa jebemu sve.. nije dobil placu, placa mu je tek 15-og u mjesecu.. i sad si ja mislim, jebemti sve, mene zicate pare, ja sam u totalnom kurcu s parama, da bi vi drugi dan ubili pare za travu! pa jebemu mater i logici! bas me to razljutilo i razocaralo.

no, njihov zivot.. ja nju i dalje volim, i njega i njihove klince, al mislim da stvarno nemaju granicu u nekim stvarima, pa se pitam dal sam ja blesava il kaj?!

jos kaj je najbolje, meni je bilo skroz bed kaj nisam taj dan imala pare, pa sam joj drugi dan htjela od svoje stare posudit.. dobro da nisam.. onda bi imali 220 za travuljagu. ma blah...

u trenutku sam pomislila da oni iskoristavaju ljude oko sebe, al znam ih predobro i znam da nije istina. no vjerovatno su se s vremenom naucili da ce uvijek neko uskocit kad ce njima bit bed s lovom..

al jebemu, pa ne na taj nacin...
blah...

I ja fakat ne kuzim, koji idiot je izmisli te jebene pare!?!?!?

- 15:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

02.10.2005., nedjelja

something to think about

"ZAHIR"-P.Cuelho

"uvijek je vazno znati kada je nekome razdoblju dosao kraj. Zaokruziti cikluse, zatvorit vrata, zavrsiti poglavlje- ime nije vazno, vazno je prepustiti prosle proslosti zivotne trenutke kojih vise nema. "

"svaki muskarac i zena povezani su energijom koju mnogi nazivaju ljubavlju, a ona je zapravo, praiskonska tvar od koje je nacinjen svemir. Tom se nergijom ne moze rukovati- ona nas njezno vodi, u njoj pociva citavo nase zivotno naukovanje. Pokussamo li je usmjeriti kamo zelimo, na kraju cemo biti razocarani, nesretni i prevareni- jer ona je slobodna i divlja.

ostatak cemo zivota pripovijedati da volimo neku osobu ili neku stvar, a zapravo patimo , jer umjesto da prigrlimo svoju snagu , mi je pokusavamo umanjiti kako bi stala u svijet u kojem zamisljamo svoj zivot."

- 12:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ono što jesmo, proizvod smo vlastitog razmišljanja.
**************************
One Lonely Visitor-Chevelle


Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?

Knew you were here,
Sister confirms suspicions,
And beside the note,
You left on my bed
Where I held you so close.
Did you think I'd forget?
Couldn't be more of a mess,
For to breathe,
Used to be another way,
I'd take you in.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
That I feel a break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Now it seems there's a choice,
That began with a break,
So today,
Know that never again,
Will I know you that way.

Well it's time to wake up,
And separate feelings
That I keep falling into.
Each seem like good reasons,
I'm gonna break down,
I don't care if it shows up,
I'm praying this for you,
'Til it's answered I'll say.

Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
Am I alone in here?
***************************
mail
ssuzyf@gmail.com

****************************
m.twain

da je covjeka stvorio covjek,
sramio bi se njegovog ponasanja!


ako se prisjetimo da smo svi pomalo ludi,
zagonetke nestaju i zivot postaje razumljiv.