Nataša Miljković prvi put u javnosti sa 14 godina starijim dečkom - Brzog datiranja

ponedjeljak , 24.12.2018.

Voditeljka Nataša Miljković objavila prvi selfi u životu, i oduševila sve! (FOTO)










Click here: Nataša Miljković prvi put u javnosti sa 14 godina starijim dečkom






Kako su reagovali tvoji bližnji kada si im saopštila srećnu vest? On je za dve sezone u Zvezdi osvojio pet trofeja i bio je jedan od najboljih centara ABA lige. Pisma su poslata iz SAD, a sumnja se da su ih napisale iste osobe koje su i ranijih godina slale slična pisma.



Nataša Miljković prvi put u javnosti sa 14 godina starijim dečkom

Fudbaler iz Ugande došao je u Srbiju u januaru 2008. Od celog mog posta izvukao si tu jednu rečenicu iza koje i dalje stojim i prokomentarisao je kao da sam tebe napao.



Nataša Miljković prvi put u javnosti sa 14 godina starijim dečkom

Voditeljka Nataša Miljković objavila prvi selfi u životu, i oduševila sve! (FOTO) - Zanima me, koliko bi komentara bilo u tom slučaju?



Nataša Miljković prvi put u javnosti sa 14 godina starijim dečkom

Rijetki su Šibenčani srednje i starije generacije koji se ne sjećaju tragedije koja je u jeku Domovin- skog rata, u travnju 1993. Njihova obi- teljska kuća u Rokićima sravnjena je s a zem ljom izra vni m po got kom neprijateljskog projektila iz VBR- a, najvjerovatnije 'Oganj' Poginulo je dvoje ljudi , Ante Rupić i Tona Jelić, a teško je ranjen Josip Pulić koji je nekoliko dana poslije pod- legao ozljedama. Ta kuća postala je svojevrsni simbol ratnog stradanja Šibenika i Šibenčana, a strašni događaj ni- je, nažalost , bio kraj, nego samo nastavak agonije cijele obitelji. Novogradnja koja niče na ru- ševinama tek je u početnoj fazi građevinskih radova. Dvadeset godina nakon rata jedva da se naziru ciglene konture buduće građevine. Brat pokojnog Josipa, Zdravko Pulić, godinama obija pragove resornih ureda od Šibe- nika do Zagreba ne bi li priskrbio nedostatni građevinski materijal za konačni dovršetak kuće. Pri- tom svakodnevno strahuje da će ga, zajedno s obitelji, Ministar- stvo obrane izbaciti iz stančića koji mu je nakon tragedije dodi- jeljen na korišt enje. Ta svota ni izdaleka nije bila dovoljna ni za grube građe- vins ke radov e, a kamoli za cijelu kuću. Po troškovniku koji je 1994. Puliću isplaćeno je 133. Navedena sredstva smatraju se jednim od izvora financiranja Progra- ma obnove u ratu oštećenih ili uništenih stambenih jedinica te je korisnik dodijeljenih sredstava bio du- žan namjenski utrošiti ista u cilju stvaranja uvjeta za povratak. Zdravko Pulić podnosi zahtjev za stambeno zbri- njavanje darovanjem građevnog materijala izvan područja posebne državne skrbi, na adresi Šibenik, Put prvog šibenskog partizanskog odreda 22. Prema informaciji Ureda državne uprave u Šibensko-kninskoj županiji, pred- metni zahtjev nalazi se u fazi obrade te će u skorije vrijeme ovo tijelo donijeti odluku o pravu na stambe- no zbrinjavanje po zahtjevu iz 2011. Roditeljsku kuću mi je srušio projektil, brat mi je nastradao, roditelji su pomrli takoreći kao prognanici u svom gradu, a ja sam i danas prognanik. Sutra ću biti beskućnik kada me sudski ovrhovitelji deložiraju iz stana za koji sam mislio da mi je tek privremena adresa. Da se imam kamo preseliti, preselio bih se, a ne bih se ovako patio... Ne znam više kome se uopće obratiti — zdvojan je Zdravko Pulić pruga je nezaposlena, djeca više nisu djeca a odrasli su bez vla- stitog krova nad glavom - kazuje Zdravko Pulić. Ni sam ne zna koliko je, ve- li, dopisa poslao na sve moguće adrese ne bi li ispravio nepravdu koja je nanesena i njemu i brato- voj obitelji. Odbijal o ga se i 'vo- zalo' od nemila do nedraga iako, tvrdi, nikada nije tražio nešto što drugi vlasnici u ratu oštećenih ili uništenih kuća nisu dobili davnih godina. Sramota je da nakon toliko godina ni jedna od mjerodavnih institucija, od lokalnih do držav- nih, ne pokazuje razumijevanje za moju situaciju. Rodit eljsku ku- ću mi je srušio projektil, brat mi je nastradao, roditelji su pomrli takoreći kao prognanici u svom gradu, a ja sam i danas progna- nik. Sutra ću biti beskućnik kada me sudski ovrhovitelji deložiraju iz stana za koji sam mislio da mi je tek privremen a adresa. Da se imam kamo preseliti, preselio bih se, a ne bih se ovako patio... Ne znam više kome se uopće obrati- ti... Pokazuje nam i opsežnu do- kumentaciju. To je, dodaje, tek djelić korespondencije s Uredom državne uprave Šibensko-knin- ske županije, Ministarstvom re- gionalnog razvoja. Jedan je i sa zaglavljem Vlade Republike Hr- vatsk e. Povrem eno sa suprug om Mevlidom obiđe 'vječno' gradilište u Rokićima i svaki put ga, kaže, obuzme tuga. Zar je stvarno tako moralo biti? Zar sam građanin drugog reda...



Marija Kilibarda progovorila o prolivenim suzama
Četiri kamere, postavljene u radnji, snimile su napad. Ne možete da utičete na niz različitih okolnosti i zato delujete napeto u susretu sa saradnicima. Gde je navodno pretuceni policajac? Urlanje, smeh, muzika, lupanje flasama, voznja skutera, uriniranje u nasim bastama su veoma, veoma brutalni i pogubni za nase zdravlje. Nije visina zaprećene kazne ono što potencijalnog izvršioca krivičnog dela odgovara od kriminala, već verovatnoća da će biti priveden pravdi i kažnjen. Nekad to što si stranac može izazvati i sasvim pozitivan efekat kod lokalaca pa i lokalki ;- Srpski je u svemu ovome samo to što se toliko ljudi bavi time komplexi, šta ćeš tipa: eto kakav smo mi loš narod, kako ću sad strancima na oči, ili kad ispadne dobro: vidite kakav smo mi divan narod, bre 3. Svako kršenje zakona zaslužuje pažnju i treba biti procesirano. Voleo bih da to opet ponovim. Dakle, ako vam se drugarica porodila, ove stvari nikako nemojte da radite. U novom radu časopisa za eksperimentalnu psihologiju eng. Posoliti, pobiberiti i dodati prženo jaje na oko.

[Oglasi Sesvete Osobni kontakti |Oglasi podgorica kucni ljubimci|Kako znati da mu se sviđam preko poruka]






Oznake: Nataša, Miljković, prvi, put, u, javnosti, sa, 14, godina, starijim, dečkom

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.