utorak, 29.07.2008.

....ti se ljubiš na tako dobar naćin,nemaš pojma kolko mi značiš....

haaaj......ljuedki moji evo mene opet.....znam,znam nije me bilo stvarno dugo....al svi jakoo doboro znate da ja rijetko pišem kad sam dobre volje pa je onda i bolje da se nejavljamzuboyessretan.....
hmm...nemam pojma šta se sve događalo otkad me nije bilo.....kad san se ja uopče zadnji put javila???....oko rođendana??...da,da....tad sam se javila.....e pa od mog dragog rođendana vam se u mom malom životu svašta događaloyes...i to uglavnom dobre stvari...zapravo mislim da se ništa loše uopče nije dogodilo ima bar 2miseca....nut...
neznam odakle da vam počnem pričat...a neznan ni šta bi vam pričala a šta ne......pa ću vam pričat samo ono naj bitnije....
evo vako završila sam s praksom.....počela sam radit kod čače u novootvorenom fast foodu....to me malko ubija al nema veze....rolleyes....e da,skoro zaboravih.....našo sam si novog dečkayescerek....da vam o tom pričam?....hmm....virujem da vas to zanima pa......krenimo od samog početka....jednog dana meni ana počne pričat o brunu....rekla je kako smo isti,kako bi se stvarno tribali upoznat,kako je smišan...bla bla bla....i tako to.....i ja kažen ka da bi se mogla upoznat s njin...i tako se nakon par dana mi nađemo....otišli smo na piče u splendida...i bilo je prilično dobro....počela sam lagano priznavat kako smo sličnidead.....nakon par dana otišli smo na još jedno piče a u međuvremenu san otkrila da sam mu se svidila....a i on se meni nakoo prilično svidia....i na kraju smo krenili.....i eto sad smo skupa već evo točno tjedan dana...da,da danas nam je prva tjednica smijeh....neznam šta bi vam još rekla o njemu...ma sve u svemu skupa smo i super mi je s njim.......naughty.......a to bi bilo sve o njemu šta ću vam trenutno reć.....
e da dado mi je u slvonijicry...on je idalje pod utjecajom depresije....a ja mrziiiin kad je on loše volje osobito kad ja nisam...al šta se tu može....doče i njegovih 5minuta......erna mi nije išla u bosnu....i mogu reč da mi je drago....s kim bi se čula svaki dan i ošla na kavu da nema njesretan.....sutra ja i ona idemu u split kupit starke...jeiiii....ja ću si kupit niske žute a ona vjerovatno niske ljubičasteyes....
eh da još nešto sam zaboravila....jučer sam se šišala.....dead....nekako mi čudno stoji ova zurka....jedna strana mi je nako kratka do brade otprilike a druga je duža do ramena i šiške su mi raščupane neke....frizura je dobroa al iman osječaj da mi ne stoji iako kaži da mi stoji....zujo....a šta se može....
eto idem vam ja sad lagano.....
papakisswavewavewavewave


14:27 | Komentari 66 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.