nedjelja, 13.07.2008.

...neki kažu da svijet čeka smak u vatri neki,pak,u ledu.poznavanje mi strasti kaže da bi mi u vatri bilo draže.ali mora li stići i u drugom poglrdu,mržnju ipak toliko poznajem te za smak u ledu također priznajem da bi bio uredu...

hy piplsi.....kak ste mi vi?...ja sam ok....hmm...ma dobro sam al sam se tek digla pa mi se još spava......
prošli post mi je bio jakooo kratak....ne zamjerate mi???....nadam se da ne....jer mislim da će i ovaj biti jako kratak....
jednostavno mi se neda a i nemam vrimena pisat....al obečajem vam čim počene škola i opet sve bude normalno vratit će se moji dugi,dubokoumni postevi....yes.....a sad vam se garant i neda to čitat pa je možda i bolje da ne pišem romane.....
e da...naslov.....to je jedan dio iz knjige led i vatra(il možda obrnuto nisam baš sigurna).....ja to nisam pročitala al time započinje i knjiga pomrčina koju sam pročitala i koja mi se jakoo sviđa.....i svima vama preporučam da pročitate sumrak,mladi mjesec i pomrčinu a uskoro izlazi i 4.dio pa i njega pročitajte.....sigurna sam da je dobar kao i prethodna 3....yes...
jučer mi je bio ročkasparty...da,da.....smijeh....sad mi je 16....i dobit ću osobnu...weeee......hhh.....iskreno rečeno i nije mi baš drago šta mi je 16.....imam osječaj da sam pree stara....ja jednostavno neželim odrasti......ah...a šta se tu može....
i takoo...jučer sam bila sa svojima na jadriji na kupanju i navečer u gradu....bilo je ok.....posli ću vam stavit par slikica u box....na jadriji se moje društvance napokon malko povečalo....mislim došlo mi je još frendova....a sad će brzo i ostali.....sretan....jučer su me malko gnjurili(jedva da dišem....hh...šalim se) i bacali,točnije dado me baca...ccc.....al oke to obično tako biva pa....šta ja tu mogu....u gradu nije bilo baš poznatih ljudi....mislim bilo je al ništa posebno.....
danas san tribala ić na jadriju opet al mi se nikako neda dignit odavde i odšetat do broda....pa ništa od tog....a ionako će vjerovatno kiša sad.......
i takoo.....ko mene vam nema baš nešto novo....priko tjedna sam svaki dan na praksi(imam još samo 4dana),ako sam ujutro onda odem na kupanje il van a ako sam popodne ujutro odem do grada.....i tako to....a priko vikenda budem na jadriji....
hmm....(razmišljam šta se dešavalo od prošlog posta)....e da.....2.7. smo bili u crtaoni....bili su neki ameri....bilo je ok,niš posebno......išli smo ja elez i dado.....i sreli smo curke s jadrije.....i još dosta njih....
e da u sridu opet u crtaonu dolaze neki ameri,tribali bi ić ja,dado,elez,erna i sova.....a šta će bit od tog još neznam....
u četvrtak ću vjerovatno ić s ernom gledat step up2......
i ja mislim da bi to bilo sve...evo još jedan spoter za kraj...
ĐUBRIVO-VAŠA KĆERKA

wavewavewavewavekisswavewavewavewave


14:33 | Komentari 54 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.