ponedjeljak, 30.06.2008.

zbogom sad ostaj školo....

eii.....pa kako ste vi meni?ja sam hepiii smijeh.......nije da imam neki razlog,a nije ni da nemam al eto jednostavno san dobre volje...biče od sunca i mora i svega vezanog uz lito djeluje na mene....sretan...hmm...nisam vam se odavno javila...pa evo da kažem šta ima novo....šlola je gotova..napokon...weeee.....zadnji dan škole je bilo pre dobro(izuzev one utakmice na krajucry)...ujutro smo bili u rocka i pili...posli smo išli lovit ribice u fontani...hhh....to ste tribali vidit...nut....a navećer smo išli u domalda na utakmicu,plesali po stolovima...al to na kraju nije dobro prošlo...šmrc...al oke.....u subotu je bila šibenska..išle ja erna iva i marina....bilo je ok,ništa posebno al ok.....u ta 2 dana popila san više amara neg ikad u životu...hhh....stvarno bi mi se moglo zgadit to više....no...počela san ić na praksu....supeer mi je....prošla san bolje od svih ostalih iz razreda...jeea...svaki dan mi u teretanu dolaze lipi,zgodni muški...yes....i takoo super su mi svi tamo...stvarno se neman na šta žalit...sretan...otprilike svako drugo popodne odem na jadriju na kupanje...dosad sam išla samo s ernom i sovom...al super nam je svaki put naravno....hhh...tamo nekim čudom nema još skoro nikog od mog društva.....prošle godine u ovo doba bilo nas je bar 20 tamo a sad nas nema ni 5.....al doče i ostali nakon popravnih...heh...onim danima kad neodem na jadriju obično idem van...doduše ne opijam se baš priko tjedna jer mi je praksa ujutro pa.... al opet zna to bit zabavno i bez alkohola...u subotu i nedilju san bila na jadriji,spavala sam tamo...bilo mi je dobro...al san se prifirgala..hh....cila san pocrvenila..užas...sve me peče sad....vrištat ću...cry...al dobro je šta sad znam da neču više ove godine nikako pocrvenit jer obično samo jednom u godini pocrvenim...ah.....danas san išla po svjedođbe u školu...baš sam ponosna na sebe...iman bolje ocjene neg ikad...skoro sve 4 i samo jednu 2 šta je stvrno čudno za menenaughty...i eto...nezz šta da vam pišem....neda mi se točnije...hh...aj čujemo se...papakisswavewavewavewavewavewavewavewave


11:56 | Komentari 48 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.