ponedjeljak, 16.06.2008.

ne zaboravi me! moje će ime vjećnost ponavljati,u samoći,podsjeti se sudbine moje. u drugom životu mi ćemo se sresti. imat ćemo druga lica,ali duše iste...

eii ljudi moi....nie me duuugooo bilo....al nemojte me krivit jer nisam kriva...naravno....dead....prvo nisan imala vrimena...škola,treninzi,probe,nastupi......pa se komp pokvaria(još uvik nie sav svoj al....).....i tako da ne duljim ja sam tek sad stigla.....e pa krenimo....hmm....nezz odakle....aha da.....u četvrtak(5.6.) imala san nastup u kazalištu.....taj dan san bolesna išla u školu i bolesna nastupala....imala san gnjojnu upalu angina i febru i promukla san bila....ma svašta....jedva san na nogama stala....al to me nie omelowink....ka san stigla u kazalište....kao kozmetičarka morala sam šminkat su mnogobrojnu dječicu.....hhh.....al nie mi to bia neki veliki problem dok mi nisi došli oni koji se boje olovke za oči aj im morala zacrnit oči skroz.....al i to sam preživila.....imali smo 4 koreografije.....dok smo čekali red ovi moji su me ladili jer san ja bila tolko vruća.....ah....i onda ka smo došli na pozornicu....(nakon šta smo zajebali ulaz al ok)...bilo je sve super....stvarno smo dobro to otplesali....nije da se falin...al šta je je...hhh....šalim se......po meni najbolje smo otplesali step up....sretan.....onda smo ošli u neku ložu i gledali ostatak programa....e nemogu virovat kako je samo dobro bilo....osobito vruča čokolada iz splita....aaaa.....pre očarana san....e a tek onaj kraj naš ansambl je otplesa dio predstave svoje....ajme kako su dobri....posli ka smo išli ća...ja san otkrila da više nemogu uopče govorit.....i svi su nam čestitali...bla bla.....nikom nie jasno kako san tako bolesna tako dobro plesala....hhh.....a ja uopče nisan tolko zadovoljna svojom izvedbom kolko su ostali...al ok ionako nie bitno šta ja mislin....i tako došla ja doma oko 10 navečer....otkrila da iman febru 38.8...to je bia prilično velik šok jer nikad nemam febru....ujutro nisan morala u školu...jeaanaughty...al san zato morala u doktora....otkrila da bolujem točno od onog šta san i mislila...rolleyes...i tako lićila san se do ponediljka....e da u petak san otkrila da san osvanila u novinama...hhh....ja i erna u krupnom planu....naughty.....eh ajmo dalje....u pon je u kazalištu bila premjera nove predstave našeg ansabla....ošla san to gledat.....preeeeeeeeee oduševljena samyes.....stvarno su zadivili sve šta su bili tamo.....btw ovaj naslov je dio teksta iz predstave.....posli premjere bili smo pozvani na domjenakyes...ošli malo tamo i posli išli prošetat...i tako to....hmm....šta je još bitno bilo u zadnje vrime....aha da.....petak 13.....ujutro san prije škole bila u kurcu totalno jer nisan išla na dylana a tribala sancry...al ka san došla u školu....e to je bia niz šokova(pozitivnih)....prvo san bila opravdana iza 4.sata zbog nastupa....al krenimo mi od 1. sata...kozmetiku mi je rekla da će me pitat za 4....ja ono koi kurac sad mislila san da će me za 3 pitat jer ko te nastavnice stvarno triba znat i za 2.....i ono na kraju ona mene uopče nije pitala i zaključila 4 i pustila me.....yesnutnaughtysmijeh...to je stvarno bia veliiiiiiiki šok....i onda san bila slobodna do 4.sata....5 min prije sata ova jedan mi rekla da će me pitat za 5(nisan prošlči put bila u školi)...ja popizdila....kako mi je mogla tek sa reć....i tako to.....al ok ja se smirila i došla na sat...rekla to ovom...on men lipo da ja mogu naučit teoriju šta oču i da mu se javin ka buden spremna...ja pročitala to 2puta,javila se,on meni šta ću,ja ovo zadnje,on a pričaj šta oš...ja rekla dvi rečenice i on meni čestitam imaš 5 moš ić.....nutnaughty....onda san ošla doma,prisvukla se,našminkala, i onda bia nastup....bilo je ok,dobro smo mi to otplesali al bilo nam je preee malo prostora....al sve je dobro što se dobro svrši...hhhh.....u subotu san pročitala sumrak do kraja pree očaran sam knjigom stvarno mi se svidila sa jedva čekam da dignem drugi dio.....i eto to bi bilo to.....javim vam se uskoro....wavewavewavewavewavewavekisswave


18:56 | Komentari 63 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.