nedjelja, 01.06.2008.

zagreb

eii ljudi moji.....nie me dugo bilo...da da znam....al ja stvarno nemem insoiracije ka sam dobre volje pa neznam o čemu bi pisala....al evo danas sam odlučila pisat o svemu šta je bilo u subotu u zagrebu......e pa krenimo...
digla sam se ujutro u 6manje nešto,obukla i u 6ipo bila ko dan i noć....krenili smo u 7manje 15.....uspili smo svi mi iz razz uvatit tamo zadnja mistasretan....ja san sila sa sušy.....i do zagreba smo svi il spavali il slušali mp3, tako da se tada nie ništa posebno dešavalo.....u zagreb smo došli oko 11...ušli smo na sajam,razgledali malo one štandove pokupili na svako papire,skripte,kataloge....tako da imamo svaka po 150papira...xD....e onda smo sili u kafić ja,bene,tajana i sušy....tamo smo sidili nekih po ure i razmišljali o tom šta čemo radit iduče 3ure.....e onda smo nakon nekih ja miss po ure ošli još malo prošetat po sajmu i izašli van....tamo isprid smo našli neku malu livadicu sa stablima i sili tamo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo vako je to izgledalo samo šta tu još fali bene al ona je to slikala pa.....tu smo se blesirali slikavali,igrali uno,slušali muziku,slikavali(uglavnom je bene slikavalazubo)....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo ovo san ja...to je uzbuđenje prvog poziva tog dana..sjetila me se moja antakiss....pa smo se nas dvi dog.da se nađemo posli....yes
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je sušyn peseksretan....baš mi je šmeksy....sliči na mog đuruzubo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo bi bio pogled u visnut...slika mi je baš lipa....šteta šta su stabla bila pre visoka da bi se popeli na njih al ok bar su nas štitili od sunca....hh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bene...nakon svake slike koju je slikala morala je i sebe slikatdead....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e ovo je jedna od najboljih slika...to smo ja,bene,sušy i tajana na okupu...sretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


preee famozna slika...ja i tei....ma stvarno triba bit umjetnik za slikat tonaughty......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bene me hrani..njami....svaki komentar je suvišan tako da prelazim na sljedeču sliku...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bene ljubuje sa stablom....zaključila je da je bolje od svih nas...hhh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


još jedna umjetnićka slikasmijeh....moje i sušyne noge...slika je ko s neta skinuta....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


cvjetić.....jooj...baš mi je nice ova slikica...to je tei slikalawink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


aaaaaaaaaaa....visimo u zraku...hhh...to je neko ogledalo na plafonu...
e tad je došlo 3 sata pa smo mi lagano krenuli u onu novu robnu kuću....tamo san kupila 2 maice u new yorkera i onda smo sili u neki preee baza indijski kafić.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo ovo je svića iz kafića(hhh ovo se čak i rimuje).....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo kao što vidite sad je već stigla i moja antica draga.....ovo bi tribala bit faca mama mi lomi s dečkom....hhhh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo lagano se vračamo prema busu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


na putu do busa smo sreli nekog dečka pa smo ga uslikali...da imamo dokaz da su naši muški lipši i zgodniji...naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


zalazak sunca...tajanino remek djelo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo je na nekoj pumpi po putu di smo već stali....jopa&ja&tajana&sušy&ellae&doroteja.....to je bilo nakon par živčanih napadaja kad smo se već svi smirili....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


e sad smo se opet počeli blesirat ko što se vidi....miss stvarno neću komentirat znak zabranjeno psima stoji pokraj kućice za pse...miss ono...dddd
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jelda da smo sexy?yes......šta drugo reći.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jooj....šta smo šlatki....hhhsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....a šta reći osim...hhhhlud
e onda smo se opet vratili u bus i krenili ravno u šibenik...tj.prvo u vodice,murter il dili već al uglavnom....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


evo ovo je pogled isprid mene u busu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a ovo je pogled iza mene...
eh da do tad je sve bilo super al onda su počela sranja glede muzike....miss na nas 50 nas 4 slušamo rock a ostali cajke....sve u svemu tu je bilo živčanjenja i blabla....al nema veze.....i eto u 10ipo smo stigli u šibenik....jeee.....i išli na let3.....i takooo.......eto to bi bilo sve od mene za danas.....sad bi mogla stavit i u box neke slikice....
ajte papawavewavewavewave


16:45 | Komentari 80 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.