subota, 17.05.2008.

...kupio sam sebi na dar jedan mali žuti kišobran...

eii.....evo mene....ovaj put bez tematskog posta jer neznam o čemu da piskaram al mi se piskara pa evo piskaramlud...
malo sam pukla....zubo...još uvik nisan sigurna o čemu ću pisat al krenimo mi od naslova....pa...pjesmica mi se trenutno piva,ja miss da je svi vi znate...bar bi trebali...uvik se smijen ka je slušan pa mi je prigodna za trenutno raspoloženjesretan....e pa mogla bi vam i spotek stavit...yes
ATOMSKO SKLONIŠTE-ŽUTI KIŠOBRAN

kao što ste vjerovatno svatili ja sam DOBRE voljeyes......ja iman osječaj da svi vi mislite da sam ja stalno u depri...al to vam i nie baš istina...nego ja kad sam u depri iman inspiracije za pisanje pa onda i pišem a ka sam dobre volje obično nemam ni vremena za pisat...(ovo sa je iznimna situacija jer večeras ne idem van pa mi je malko dosadno).....
e da kao što ste vjerovatno i primjetili stavila sam novi dizajnyes...jel vam se sviđa?...men je jepi al mi nešto nako ka fali...ma znate šta oču reč....al ostavil bum ga dok ne nađem boljisretan...
zadnjih dana nije se ništa posebno dešavalo....sve sama klasika više manje.....malo sam se posvetila školi(al samo malo)da ispravim sve šta imam i dignem ako mogu šta dignit na veču ocjenu i tako to...ipak je sad kraj godine a ja sam uvik na nekoj sredini između dvi ocjene pa se sad malko trudim....al kako stvari stoje ja ću proč s 4yesi ja san sritna....
trenutno se također dosta posvečujem treningu....sa je brzo nastup(u kazalištu)pa nastojim da ličim na neštozubo.....al se zato na svakom,al baš svakom treningu ubijem...rolleyes....a šta moš smotano diteyes....hhh...
hmm....šta se događalo ovih dan????....a ništa...ja miss.....eh da....još neznam idem li na dylana u varaždinno...jedino sad znam da ću ako čača bude iša ja sigurno ić...al hbg on nije sigurna oče moć....vjerovatno necry....a takoooooooooo bi tila ić.....slušam ga sad svaki dan i žalim....šmrc....a evo vam i jedan njegov spotek....ovu pismu jakoooo volim....baš mi je ono draga
BOB DYLAN-SARA

eh da pričala sam vam i o erni i o dadi al o škugiu i nisam baš a smatram da i on to zaslužujeyes.....
e pa vako....on mi je uz dadu najbolji frend već nekih 7 god....također se nikad nismo posvađaliyes.....je da se uvik podjebajemo al....ma on vam je moj prvrznaughty...hhhh...predpostavljam da niko ništa ne kuži...jelda?...al zna on na šta ja mislim...smijeh....jedno vrime smo se malko udaljili...(8.raz....tad sam se odvojila i od njega i od dade i od dosta njih...)al evo sa smo se opet vratili na starosretan......mislim čak da smo i bolji nego prije....sa smo baš ono ful kul...(jelda toni?naughty).....i nezz šta bi vam više rekla...al evo dvi pisme za njega...
AZRA-FA FA FA

DAVID GUETTA-EVERYTIME WE TOUCH

.....znam da ti je just a little more love naj pisma al ipak ove dvi me punoo više podsječaju na tebe pa.......sretan...
eto aj miss da vam je ovo dosta gluposti za danas....predpostavljam da će iduči post bit tematski neki....ovi je dosadan pa ću vam nastojat nadoknadit to....dead...
ajte papawavewavewavewavekisswave


21:08 | Komentari 85 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.