subota, 03.05.2008.

....ono što imaš danas čuvrsto zagrli jer možda će baš sutra nestati....

eej ljudeki mojisretankak ste vi meni?ja sam amo reč ok,trenutno sam dobre volje jer ne želim da me NEKE stvari koje me muče bacaju u depru....danas nemam neki tematski postnoal ću vam zato pisat o svemu šta se događalo zadnjih danayes..............ovaj naslov ima VELIKE veze s onim što me muči...a ako znate o čemu je rič onda ok a ako neznate nije ni bitno jer vam vjerovatno nebi ni rekla tako da.......rolleyes.....
eto pa krenimo......zadnjih dana sam bila....hmm...ni sama neznam kako...malo pre depresivna,malo sva vesela hiperaktivna,.....sami procjenite kakve sam volje bila jer ja neznambangdead.....(trenutno razmišljam o tom šta se događalozubo)....ah da...sjetih se....prošlu subotu sam išla s dadom,škugijem i ernom u krke na koncert neki...bilo nam je dobro....osobit erniyescerek....kasnije ka je škugi oša žaja nas je zva da dođemo tamo iza s bendovimasretan e da i da mi je pivuyespartythumbup....dado mi se malo napia...nie strašno al riga je cilin puten domadead.....ja nisan puno popila,malo san se cerekala i blesirala al posli je bilo ok...doduše ujutro me glava prokleto bolilabang...al isplati se to...hhhh...u nedilju san išla na natjecanje u ritmičkoj gimnastici...bilo je ok,ništa posebno...bilo je dosta propalih slučaja al je bilo i dobrih curathumbup...leica mi je bila prva ko uvikzubo......u pon sam imala prkasu i šminkali smo se(šminkanje je tek u 2.raz u programu al smo mi radili ap-šminkanje a za to je potrebno prvo se našminkat pa.....)...nastavnica mi je rekla da san prilično dobro to napravila,i uredno i sve...iako ja miss da je katastrofa al eto...wink...taj dio tjedna dok je bila škola bia mi je prilično depresivan i nije se ništa posebno događalono.....srida mi je bila najbolji dan u ovom tjednu(zasadwink)...prvo nisan imala predsat,pa nisan imala ni zadnja 2 sata,dakle imala san samo 4 satayesbeljroflnaughty,rješila san se povijesti za ovu godyesrekla mi je da me više neče ni pitat ni ništa i da ću imat 3..ja zadovoljna,jedan predmet manjesretan...posli škole san išla do rocka malo,tamo smo se zajebavali i igrali stolni nogomet....i onda san ošla doma prisvuč se pa na koncertnaughty...hladno pivo,tbf,atomsko sklonište,022......išle smo ja ,erna i sovka...posli smo se našli i s karmen i njenon ekiponsretans nama je triba ić i dado s ja miss pleteno al on je reka ka da neče s nama....grrrr...kreten...mad....hhhhh...malo mi je diga tlak al sve je bilo ok ka san ga našla i zalipila mu dvi triskerofl....bilo nam je preeeeeeeeee jebeno....baš smo se lipo izludiralizubo...iako su me izubijali totalno(malko smo se pogalidead)...otresla san 5 puta,i onda ka bi ja završila na podu njih 10bi palo priko meneblabla....dobila san lakton u rebra par puta,lakton u nos i u zube,prsti na nogama su mi bili zgnječeni,neko me prokinia marton u nogu....al bilo je stvarno dobroyes....za 1.maj san išla na jadrijusretan
bilo je ok,bio je par njih iz moje ljetne ekipice i doša mi je škugi...svirali su klokani,3u1,neno belan i ja miss još neki...sve u svemu bilo je ok......(škugi ja i ti se obavezno moramo udružit u remiunutnaughty).......u petak san išla u st,kupila sam si plesne papućicesretan.....i tako to...jutros san bila na treningu,crkla sandead...al bilo je dobro...i sa se samo nadam da me dado neče zajebat s nečim i onda idem navečer na koncert u crtaonuyes...sviraju asa,anima i pdcsmijeh....nesmin to propustit nikako....asa mi je preeee jeben bend....a i ovi drugi su mi dobriyes...............
i eto to bi vam bilo to.....znam da je ovaj post malko dosadan al hbg nemogu ni ja uvik imat inspiracije....ajd nadam se da ćete mi komat više neg zadnji put.....pozzzan vas sve wavewavewavewavekisswave


13:59 | Komentari 67 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.