srijeda, 02.04.2008.

...the most important things in life are not things...

eej!!!sretanevo mene...kako ste mi vi?...ja sam dobro...za divno čudo...hh...
primjetila sam da vam se(bar nekima)moj prošli post nije baš svidianoah a nije ni meni al šta mogu ka nemam uvik inspiracije za pisanjetuzan.....a i opet mi ne komate baš....ccc....tuzannotuzan...molin vas da me obavjestite o tom dali vam se moj blog sviđa i dali ču ga izbrisat ili nastavit pisat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!obavezno mi recite..jer ja ozbiljno razmišljam o brisanju bloga al opet uvik me nešto sprječi...stoga vi presudite....
hmm prošlo javljanje bilo je prije tjedan dana,dakle tek na početku praznika(koji su nažalost završili)pa ču vam ukratko dat izvještaj praznikasretan...hmm praznici su bili jako zanimljivisretanma fenomenalninaughty....svašta se događalo...al ništa sad posebno...al ma neznan kako da objasnim...a valda kužite a i ako ne kužite važno da znate da je bilo super...yes ža mi je jedino šta su mi ernica i dado bili na ekskurziji pa s njima i nisan bila nešto priko praznika...al smo se bar čuli svaki dansretan...al njima je bilo super pa mi je dragosretan...dok ih nije bilo još više san se zbližila s škugijem(moj drugi najbolji frend)mislim il se bar nadam da smo sad opet ono šta smo bili nekad davno(kroz 8.raz smo se dosta odvojili a prije smo uvik bili skupa)sretan....jedno popodne otišla san s markon na piče...to moran spomenit jer su me misecima pilali da odem...naime marko je lik s kojim san ovo lito neš mutila a sa smo amo reč frendovisretan.....e da još jedna stvar koju nipošto nesmin zaboravit...moja draga ernica i škugi su se zbližili zadnje vrime a prije se nisu podnosilinaughtyneznante kolko mi to znači..jer ako se njih dvoje skompaju onda če četvorka bit na okupu...mojih najdražih troje bit če dobri i onda čemo svi četvero bit skupanutnaughtysretanda da...hh...hmm...šta se još događalo preko praznika?...u sub ujutro se nas četvero našlo da bi erna i dado prepričali šta je bilo na ekskurziji..a na kraju ispalo da smo uglavnom ja i škugi pričali o svojoj ekskurziji koja je bila prije godinu danadeadcoolzubo....a šta mi možemo ka smo cili taj tjedan šta njih nije bilo mi pričali o ekskurziji i cili bili u uspomenamacerek....e a navečer sam izašla s njih dvoje(bez ernecry)...al bilo mi je super, tolko san se smijala,i.... neču van sad baš pričat o tom...al volila bi to ponovitzubocerekpartysmokinsretan.škugi ka čemo opet ispod zvjezda...buhaha...zubo...i takoo...to bi van bili moji praznici...a sad je počela škola...argh...aaaa...al drago mi je vidit svoje curkedead...al mi se tako neda učitt a moranburninmadheadbangmad.........eh da molim boga da ono za ovu sub ne propadne...nesmi...biče tako zakon....naughty...hmm mislila san van još nešto pisat...tj ovo je zapravo triba ispast samo kratki izvještaj kao uvod u ono šta zapravo želin pisat...al moji dragi tatica je živćano ko i uvik pa me tiramad....pa o tom u idučem postu...ajte papa i komajte mi wavewavewavewavewavewave


22:07 | Komentari 131 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.