utorak, 04.03.2008.

pjevali smo stare pjesme,radili i što se nesmje ali nikad nismo varali!!!voljeli smo staro mijesto,odlazili tamo često,gdje smo prvi put se ljubili!!!!!

DIO TEBE

NA ČEMU SI TI

SHOW ME THE MONEY



ej ljudeki!!!!da znam,dugo me nije bilo al jednostavno neznam šta bi pisala,ostala sam bez inspiracijeno
al eto ipak sam odlućila napisat post....sretan
za početak jedna obavjest: iako sam najavila preuređenje bloga to nisam uspila napravit jer nemam ni vrimena ni volje
jednostavno neman vrimena a usto još mi se neda....tražila sam neke dizajnove al mi se nijedan ne sviđa neš posebnocrynijedan nije dovoljno dobar za mene....hehe....a slike sam našla,skinila san oko 50 slika i odvojila nekih 20 za blog al nisan stigla stavit ih....tako da san od svega šta san najavila jedino prominila nadimak(ovi mi puno bolje paše)smokin
ah da naslov-to su rići pisme koju neprestano pivan,nekidan ka san bila u rocka svirala je i ja je odtad stalno pivannaughtya neznan kako se zove ni ko je piva pa je nisan mogla stavit odenoal nema veze
a sad pređimo na ove spotove:
1)dio tebe-tu pismu u razredu stalno pivamo pa san je evo stavilalud franka moja voli ovu pismu...e da i napisala mi je refren na oni papir šta mi je za valentinovo dala....hehedead
2)na čemu si ti-tu pismu stalno pivan,i jinxy su mi zakon...tribala san ič na njihov koncert u sportsku ka su bili ode al eto ipak nisantuzanal garant če opet doč tu negdi blizu pa ču otičyes
3)show me the money-pisma mi je zakon,i film mi je isto zakon.....i to je drugi dio moje koreografije na treningu(plešemo na remx al prvu pismu neznan kako se zove)to mi je dosad najbolja koreografija i najteža(jelda erna? uff moj kukdead)pre jebena je....to je kombinacija modernog baleta i hip-hopa i na par djelova bregeri upadaju....zubozubozuboe da i d tom koreografijom plešem u kazalištusretan
ok dosta toga....ajmo dalje.....sad prelazim na ovaj dio koji sam tila napisat(ovo dosad mi je sad došlo pa...)
jeste ikad bili na nekom nako velikom koncertu?neki svjetski poznati legendarni bend?više od 10 000 ljudi?
ako niste onda odite jer to su stvarno doživljajinutja san bila dosad na tri velika koncerta(bijelo dugme-zagreb,22.6.2005,80000ljudi,roling stonesi-budva,9.7.2007,200000ljudi,deep purple-split,4.11.2007,ljudi kolko stane na gripe neznan broj)na takvim koncertima ja uživam,al ne samo zbog muzike i toga....nego jednostavno ka se ti uživiš u to,ka si kako stopljen s ostatkom publike,ka vidiš da su oni svi tu zato šta žive za to a ne da bi bili neke face, kad im u očima vidiš da bi život dali za takvo što onda jednostavno nemoš ne uživat.....debilno mi je ka neko ide na koncerte da bi bia faca i da malko glumi kako je vidia taj i taj određeni bend,ka mi dođu tamo i nešto mandaju glavama,prave se mrtvi nadrogirani....uff...to mi je tako jadno...al na one prave koncerte rijetko če ko doč ako to baš ne voli(izostavljam iznimke)jer ko če dat 50eura za nešto šta ga zapravo ne zanima........al mi je zato tako jebeno ka vidin u očima da to voliš svim srcem....npr.ka san bila na deep purple cilo vrime san buljila u nekog lika,on je tamo sta mirno gleda u binu s divljenjem,oči su mu sjajile....pre jeben osječaj....
ok evo sa ču van reč par riječi o svim tim koncertima kako je bilo i to....
1)bijelo dugme-nisam ih baš nešto posebno slušala,al su mi bili dragi...to je bilo malo prije mog 13.rođendana,išla san s čačom u zg,bila san tamo 2 dana,1.dan je bia koncert,s nama su išli još neki prijatelji iz šibenika i koprivnice.....na maksimir smo došli oko 4 popodne i tamo sidili po podu i pili pivupartysmokinsve je bilo puno hipia,rockera,metalaca,punkera,ma zakon.....a onda ka je počea koncer.....uff....nut...pa ka su svi poludili....pa tako smo se blesirali,upoznala san par ljudi iz cile hrvatske,i sičan se nekog lika(16-17 godina)tako mi je bia sladak i cilo vrime san išla malo naprid da dođem do njega al bi me čača povuka nazaddead.....uff a ka san ove svoje zvala i puštala im da slušaju...ajme....stvarno mi je bilo super....a sutradan san još obišla zagreb,ošla u šoping...ma jebeno
2)rollingstonesi-e to je bilo ovo lito,išli smo svi(ja,mater,čača,brat,sestra)u crnu goru kod rođaka,bili smo tamo nekih tjedan dana(mala državica al stvarno prekrasan kraj..ako ikad dođete u priliku da obiđete crnogorsku obalu nikako ne odbijajte)koncert je bia u budvi na nekoj plaži,to stvarno jebeno izgleda s jedne strane su ti brda i planine a s druge more i pješčana obala.....prostor je bia ogroman....bilo je oko 200000 ljudi al moglo ih je još tolko stat......ljudi su došli iz cile europe.......osim stonesa svirali su još i dado topić i time,six pack,i neki mladi engleski bend.....a kasnije su došli stonesi....ufff...to je stvarno bia doživljaj....u jednom trenutku bina se tolko izbacila da san doslovno mogla jegera držat za ruku......stvarno neznan odakle tom čoviku tolko energije....hehe...mora da je na teškim drogama..ahahahanut
3)deep purple-prije par miseci u splitu,to je zapravo prvi bend za kojim san baš ludovala a da san ih slušala uživo...
na gripama je bilo pre zakon...iša je dado s menon,ajme to su bili dani,bilo nam je super(jelda dado?mogli bi to ponovit mi)tu nije bilo tako puno ljudi jer je bilo na zatvorenom al ipak to je deep purple....e da i na taj me čača vodia...tenx dedy...deadvidila san tad i puno poznatih ljudi.,mislin meni poznatih,iz šibenika i to.....bia je i lik za kojim sam ludovala u 8.raz....beljnutwinkwinknaughty
eh mislim da bi to bilo sve
iden ča
pa-pawavewavewavewavewavewave


09:39 | Komentari 109 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.